nowe produkty/usługi technologie

Jak poprawić jakość powietrza w sezonie grzewczym? Nowy ultradźwiękowy nawilżacz MNP-02

07.11.2017 | MPM

Powodów, aby kupić urządzenie nawilżające powietrze jest kilka. Nadwrażliwe drogi oddechowe, alergie, ale też chęć zadbania o lepszy komfort życia, pojawienie się nowego członka rodziny i wreszcie rozpoczęcie sezonu grzewczego. To właśnie w okresie jesienno-zimowym nawilżacz powietrza jest szczególnie potrzebny. Sprawdźmy jakie rozwiązanie proponuje polska marka agd MPM.

W okresie jesienno-zimowym spędzamy większość naszego wolnego czasu w domu, w czasie gdy wilgotność w pomieszczeniach zamkniętych spada nawet do 10 proc. Warto zaznaczyć, że jej optymalny poziom wynosi  40 – 60 proc. Kiedyś wystarczyło utrzymywać odpowiednią wentylację wnętrza, wietrzyć codziennie mieszkanie pół godziny przed snem oraz hodować dużo roślin doniczkowych. Jednak dziś, kiedy większość domów jest wyposażona w bardzo szczelne plastikowe okna, jest to niewystarczające. Ciągłe działanie kaloryferów silnie wysusza powietrze. Aby temu zaradzić warto sprawić sobie dobry nawilżacz powietrza. Dzięki takim urządzeniom możemy w prosty sposób poprawić jakość powietrza w mieszkaniu.

Postaw na model wydajny i oszczędny

Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza MNP-02 jest wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności 3,5 l i optymalną moc 25 W. Jego wydajność plasuje się na poziomie 250 ml/h. Praca urządzenia polega na rozbijaniu cząsteczek wody na bardzo drobne kropelki za pomocą ultradźwięków, czego efektem jest biała mgiełka, którą za pomocą funkcji regulowania kierunku możemy rozprowadzać w zakresie 360°. Nawilżacz doskonale sprawdzi się we wnętrzach o powierzchni 30 - 40 m2. W momencie gdy poziom wilgotności spadnie poniżej konkretnej wartości, urządzenie automatycznie ureguluje intensywność nawilżania. Model MNP-02 jest cichy, posiada lampkę kontrolną stanu pracy i sygnalizuje brak wody w zbiorniku – wtedy też zatrzymuje jednocześnie pracę urządzenia. Dzięki dodatkowemu uchwytowi do przenoszenia i napełniania zbiornika nawilżacz jest wygodny w codziennym użytkowaniu. 

Ciekawy element wyposażenia wnętrz

Co więcej, nawilżacz powietrza od MPM dzięki funkcji lampki nocnej z siedmioma, płynnie zmieniającymi się kolorami (istnieje możliwość ustawienia jednego koloru lub wyłączenia funkcji podświetlania) będzie ciekawą ozdobą i podkreśli przytulny klimat każdego pomieszczenia. A olejki eteryczne (dodatkowy zbiornik w urządzeniu) z pewnością wprawią w dobry nastrój, a także przyniosą ukojenie po stresującym dniu.

Nawilżacz powietrza MNP-02

Cena:
175 zł

Funkcje:

  • ultradźwiękowy system nawilżania
  • funkcja lampki nocnej:
  • 7 płynnie zmieniających się kolorów
  • możliwość ustawienia jednego koloru lub wyłączenia funkcji podświetlania
  • zbiornik na wodę o pojemności 3,5 l
  • wydajność 250 ml/h
  • 35 godzin ciągłej pracy
  • nawilżanie pomieszczenia o powierzchni 30 - 40 m2
  • zbiornik na olejki eteryczne
  • płynna regulacja intensywności nawilżania
  • regulacja kierunku nawilżania 360°
  • lampka kontrolna stanu pracy i sygnalizacji braku wody
  • automatyczne wyłączanie po wyczerpaniu się wody w nawilżaczu
  • cicha praca
  • wygodny uchwyt do przenoszenia i napełniania zbiornika

Wyposażenie:

  • szczoteczka do czyszczenia

Parametry techniczne:

  • zasilanie: 100-240V 50/60Hz
  • moc: 25 W
informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.