nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama

FIBARO rusza z kampanią reklamową "Twój dom, Twoja wyobraźnia"

06.11.2017 | FIBARO

6 listopada rozpocznie się kampania reklamowa „Twój dom, Twoja wyobraźnia” marki FIBARO, polskiego producenta rozwiązań smart home. Jej głównym celem jest budowanie świadomości rozwiązań inteligentnego domu oraz wskazanie potrzeb jakie może on zaspokajać.

Z badań przeprowadzonych przez agencję IRCenter na zlecenie FIBARO[1] wynika, że ponad 80% Polaków twierdzi, że zna rozwiązania inteligentnego domu, jednak aż 22,1% błędnie je rozumie, myląc je z dekoderami czy też smartfonami. W związku
z tym, FIBARO startuje właśnie z kampanią „Twój dom, Twoja wyobraźnia”, która ma na celu budowanie wiedzy o smart home.

- Zauważyliśmy, że Polacy z jednej strony często mylą rozwiązania smart home z innymi urządzeniami, w których również występuje człon „smart”, z drugiej          strony - mają błędne wyobrażenia dotyczące inteligentnych rozwiązań. Dlatego postanowiliśmy wystartować z kampanią, która na prostych przykładach wskaże podstawowe zalety smart home, jak i obali panujące mity. – mówi Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR w FIBARO.

Kampania będzie realizowana  głównie w telewizji (pakiety tematyczne TVN oraz Polsatu) oraz w internecie (SEM, programmatic, Facebook / formaty: text, display, video, mailing, rich media, lead-ads). Kampania w internecie skierowana jest do dwóch kluczowych segmentów: użytkownika końcowego oraz instalatorów.  

- Nasi partnerzy z FIBARO zaproponowali, by poruszać się w kluczu podstawowych emocji i zapadających w pamięć doświadczeń. Stały się one komunikacyjnym rdzeniem kampanii i punktem wyjścia dla kreacji. Stworzyliśmy trzy scenariusze układające się w format wypełniony bliskością i autentycznymi relacjami. Jeśli potwierdzą się wyniki badań, kampania będzie dużym sukcesem. Bardzo na to liczymy!  - mówi Olga Misiura, dyrektor kreatywny OMI Media House

W ramach prac kreatywnych zostały przygotowane m.in. trzy spoty 30”, których emisja będzie miała miejsce na przestrzeni listopada i grudnia.

https://youtu.be/U0rRebcbh24

https://youtu.be/7OJyNtxslr8

https://youtu.be/UurZiJ48Ef0

Za koncepcję kreatywną i produkcję spotów odpowiada agencja OMI Media House.
Z kolei dom mediowy Value Media jest odpowiedzialny za planowanie oraz zakup mediów. 

[1] Badanie IRCenter zrealizowane zostało na próbie 1046 respondentów w wieku 25-55 lat, z dochodem minimalnym na poziomie 3000 złotych na gospodarstwo domowe.

informacje o firmie

O FIBARO   

Fibar Group S.A. to polska, innowacyjna firma, działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej.  Produkowany przez firmę System FIBARO, w przeciągu zaledwie kilku lat, zadomowił się na sześciu kontynentach, w przeszło stu krajach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. FIBARO jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce – zarówno siedziba, jak i fabryka FIBARO znajdują się w Poznaniu. Firma zatrudnia niemal 350 pracowników. Misją FIBARO jest wzbogacanie życia ludzi na całym świecie poprzez tworzenie komfortowej, przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni domowej.

 

Więcej informacji o firmie i produktach znaleźć można na stronie www.fibaro.com

 

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi