wydarzenia media/marketing/reklama
Nestlé zdobyło 2 nagrody Effie 2017
Wyróżnienie Effie, znane również jako złoty standard, to międzynarodowa nagroda branży kreatywnej przyznawana co roku za osiągniecia komunikacji marketingowej. Laureatami są firmy, które w nietuzinkowy sposób kreują swoją komunikację do szerokiego audytorium konsumenckiego. Nestlé w tegorocznej edycji Effie zostało wyróżnione za nowatorsko prezentowany produkt w kampanii MAGGI "Daj się zaskoczyć" oraz za kampanię "Wygodna nauka smaków" związaną z promocją marki Gerber.
Nagroda Effie jest powszechnie znanym i cenionym wyróżnieniem w międzynarodowym środowisku marketingowym. Jest przyznawana za nowatorskie rozwiązania w komunikacji przyczyniające się do sukcesu marki. Od 1968 roku nagroda jest symbolem sukcesu i rzetelności w tworzeniu wyróżniających się kampanii promocyjnych. Kapituła Effie bierze pod uwagę między innymi wartość sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki/ produktu, a także kreatywność w tworzeniu przekazu promocyjnego. W 2017 Nestlé otrzymało 2 nagrody Effie oraz jedną nominację:
- Złote Effie w kategorii Żywność za kampanię MAGGI „Daj się zaskoczyć”. Złote Effie w tej kategorii to znaczące wyróżnienie z uwagi na fakt, że wśród 22 kategorii jedynie 7 kampanii wyróżniono najważniejszą nagrodą. Złote Effie przyznawane jest kampaniom łączącym doskonałą kreację i produkcję, co przekłada się na wyniki biznesowe marki.
- Srebrne Effie w kategorii nowy produkt/odświeżenie produktu za kampanię Gerber. Nagrodzona kampania, silnie połączona z platformą komunikacyjną „Elementarz Smaków”, zwraca uwagę na kluczową rolę nauki smaków w urozmaiceniu diety dziecka. Kampania podkreśla funkcjonalność opakowania – tubki w codziennym korzystaniu, co ułatwia karmienie.
- nominacja w kategorii Brand Content za kampanię Płatków „Zombie”.
Tegoroczne nagrody nie są pierwszymi w historii komunikacji marketingowej Nestlé. Firma już od wielu lat jest laureatem w konkursie Effie w różnych kategoriach produktowych.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.