wydarzenia zainteresowania/hobby rodzina
Zapraszamy na warsztaty kulinarne w ramach Międzynarodowego Dnia Szefów Kuchni i programu „Nestlé for Healthier Kids”
Nestlé organizuje „Gotowanie dla Zdrowych Bohaterów ” 20 października 2017 roku podczas obchodów Międzynarodowego Dnia Szefa Kuchni
Nestlé Polska S.A. łączy swoje siły z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Szefów Kuchni (WorldChefs), żeby wspólnie świętować Międzynarodowy Dzień Szefów Kuchni i promować prawidłowe nawyki żywieniowe wśród dzieci.
W ramach globalnego projektu Nestlé for Healthier Kids dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 146 im. Janusza Korczaka w Warszawie wezmą udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez szefów kuchni Nestlé Professional.
Temat przewodni tegorocznej edycji Międzynarodowego Dnia Szefa Kuchni to Gotowanie dla Zdrowych Bohaterów, mający na celu podniesienie świadomości dzieci w zakresie prawidłowego odżywiania poprzez wykorzystanie swojej kreatywności oraz pomysłów na zdrowe i ciekawe przepisy, które mogą wprowadzić do swojego menu.
Z pomocą szefów kuchni z Nestlé Professional oraz Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni
i Cukierni dzieci przemienią owoce i warzywa w jadalnych „Zdrowych Bohaterów”, będących nie tylko zdrowym posiłkiem, ale przynoszących wiele radości podczas samego przyrządzania.
Raport sporządzony przez Nestlé Research Centre wykazał, że angażowanie dzieci w przyrządzanie
i gotowanie posiłków pozwala wyrobić prawidłowe nawyki żywieniowe już od najmłodszych lat. Nawyki, które wpłyną na prawidłowy rozwój dzieci.
Zachęcanie dzieci do kreatywnej zabawy z użyciem warzyw i owoców jest dla nich świetnym sposobem na odkrywanie nowych potraw oraz smaków.
Program Nestlé for Healthier Kids to jedno z naszych wielu zobowiązań promujących prawidłowe nawyki żywieniowe, zdrowie oraz dobre samopoczucie wśród dzieci. Jest to inicjatywa łącząca wszystkie nasze działania mające na celu wspieranie rodziców i nauczycieli w wychowywaniu dzieci tak, aby były zdrowsze. Od badań na wczesnym etapie do reformulacji składu produktów, od edukacji do innowacyjnych rozwiązań z zakresu odżywiania i stylu życia, od pojedynczych działań do wspólnych inicjatyw z naszymi partnerami – wszystkie nasze działania mają na celu pomóc 50 milionom dzieci w prowadzeniu zdrowszego stylu życia do 2030 roku.
Akcje takie jak warsztaty kulinarne mają na celu podniesienie świadomości dzieci i uzmysłowienie im, jak ważne jest prawidłowe odżywianie połączone z aktywnością fizyczną.
Nestlé Professional i organizacja WorldChefs są partnerami od 2014 roku. starając się zapewnić prawidłowe nawyki żywieniowe, zdrowie i dobre samopoczucie szefów kuchni, a pośrednio też i ich klientów.
Mariola Raudo: „Międzynarodowy Dzień Szefa Kuchni jest dla nas świetną okazją do promowania prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci poprzez program Nestlé for Healthier Kids. Zachęcając dzieci do tworzenia z owoców i warzyw „Zdrowych Bohaterów” oraz angażując je w przyrządzanie posiłków, możemy wpływać na jakość ich życia teraz i w przyszłości”.
Dzieci uczestniczące w warsztatach otrzymają zbiór przepisów, które będą mogły zabrać do domu
i wykorzystać je do przygotowania posiłków wspólnie ze swoimi rodzinami. Ma to na celu promowanie prawidłowej i zbilansowanej diety nie tylko w trakcie warsztatów, ale także po ich zakończeniu.
W 2014 roku Nestlé Professional podpisało porozumienie o globalnej współpracy
z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Szefów Kuchni. (Worldchefs). Partnerstwo rozszerza zakres prac Nestlé w obszarze promowania zdrowego stylu życia.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.