nowe produkty/usługi transport media/marketing/reklama

Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży

18.10.2017 | Emirates

Przy dźwiękach kultowej piosenki Queen przewoźnik prezentuje swoją globalną siatkę połączeń i ofertę pokładową

Środa, 18 października 2017 r. – Dubaj, ZEA – Linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju.

Tłem muzycznym kampanii jest kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen, którą naukowcy uznali za najbardziej radosny i podnoszący na duchu utwór z brytyjskich list przebojów ostatnich 50 lat.  W spocie reklamowym została wykorzystana pomysłowa praca kamery, która płynnie przechodzi między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates, przypominając wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu w obrazie”.  Film kończy się ujęciem Dubaju i sloganem o liniach Emirates, które łączą świat przez Dubaj.

Emirates i Dubaj od zawsze tworzą nierozerwalną więź. Codziennie linie Emirates wykonują ponad 500 lotów, które łączą Dubaj ze światem, a różne strony świata ze sobą przez Dubaj.  Od samego początku przewoźnik aktywnie i z dumą promował nasz port macierzysty. Dubaj zapewnia znakomitą obsługę na światowej klasy lotnisku, a samo miasto znalazło się wśród czołowych kierunków na świecie, ponieważ nieustannie inwestuje w nowe atrakcje i infrastrukturę dla podróżujących z zagranicy – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

W liniach Emirates wierzymy, że ludzi łączy silna chęć podróżowania i poznawania świata niezależnie od ich pochodzenia. Poszukują inspiracji, nowych wrażeń i zabawy. Dlatego postanowiliśmy użyć piosenki Queen i podejść do kampanii w kreatywny sposób, który rozweseliłby i ożywił widzów, przypominając im, że podróże są fascynujące – dodał Boutros.

Spot będzie wyświetlany na kluczowych rynkach na świecie od 15 października.  Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się uznany reżyser Vaughan Arnell. Do płynnych przejść kamery wykorzystano nowoczesne efekty generowane komputerowo, opracowane przez londyńskie studio MPC, odpowiedzialne m.in. za nagrodzone Oscarem efekty specjalne w filmie Księga dżungli.

 

 

 

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 260 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 215 samolotów o wartości ponad 108 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 84 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

 

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 260 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 215 samolotów o wartości ponad 108 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 84 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com