zainteresowania/hobby technologie media/marketing/reklama

Drony – zabawa, praca i sport

17.10.2017 | LOGO

Zawsze chciałeś zostać pilotem, ale Twoja kariera potoczyła się inaczej? Na świat z góry możesz spojrzeć dzięki dronom, które już dawno nie są tylko zabawkami podobnymi do sterowanych radiowo helikopterów z dzieciństwa, ale zaawansowanymi maszynami, dzięki którym zrobisz niesamowite zdjęcia, nagrasz filmy lub powalczysz o mistrzostwo w Drone Gaming.

Drone Gaming to pojedynki odbywające się na specjalnych ringach. W rozgrywkach wykorzystywane są drony wzorowane na maszynach z „Gwiezdnych Wojen”.  Arena jest otoczona ze wszystkich stron siatką – na razie zawodnicy tworzą je sami, ponieważ nie powstały jeszcze profesjonalne obiekty do takich gier. Każdy dron wyposażony jest w laser oraz specjalne czujniki, które reagują na strzały przeciwników. Po trzecim trafieniu dron spada – wygrywa ten, który przetrwa do końca. Grać można nawet w 12 osób, a dron przystosowany do grania kosztuje ok. 800zł. Zasady gry i system pucharowy dopiero się kształtują, więc im wcześniej zaczniesz trenować, tym masz większą szansę na karierę w tym nowym sporcie.

Profesjonalny dron to drogi dron – kupujesz go za kilka, kilkanaście tysięcy złotych. Kręcisz filmy i modlisz się, żeby nie wpadł do rzeki – zauważa Łukasz Figielski, redaktor działu „Techno” miesięcznika „Logo”. – Na szczęście w ofercie producentów (również polskich) każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno osoby początkujące, jak i doświadczeni piloci – dodaje redaktor.

Jeżeli zależy nam na robieniu świetnych zdjęć i kręceniu filmów w wysokiej rozdzielczości, to musimy zainwestować w drona co najmniej tysiąc złotych. W tej cenie nabędziemy sprzęt z zasięgiem nawet do pół kilometra, Wi-Fi, optymalnym czasem pracy na jednym ładowaniu baterii (20-30 min) i kamerą o rozdzielczości 4K. Tego typu maszyny mogą być wykorzystywane do zadań profesjonalnych – kręcenia filmów lub monitorowania obiektów.

informacje o firmie

„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.

informacje o firmie

„Logo” to lifestyle’owy miesięcznik dla mężczyzn, którzy dbają o wygląd, uprawiają sport, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. Jako jedyny na rynku zawiera obszerne działy poświęcone męskiej modzie i zasadom stylu. Znajdziemy w nim rubryki poświęcone modzie, gadżetom, nowym technologiom, sportowi, motoryzacji, pielęgnacji, kuchni i alkoholom.