Kreatywny transfer do Leo Burnett Group
Od października na czele działów kreacji Leo Burnett Warsaw i Arc Worldwide Polska stanie Jacek Szulecki jako Executive Creative Director.
Zadaniem nowego ECD będzie dalszy rozwój Leo Burnett i Arc jako agencji kreatywnych i innowacyjnych. Pracując wspólnie z Maciejem Porębskim, dyrektorem kreatywnym LB, Jacek Szulecki będzie rozwijał kompetencje agencji w obszarze komunikacji zintegrowanej, w tym digital, shopper i technologii kreatywnych.
– Jacek będzie znaczącym wzmocnieniem naszego zespołu. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, to jeden z najbardziej znanych i cenionych dyrektorów kreatywnych. Jestem pewna, że wspólnie będziemy tworzyć kampanie, które zostaną zauważone i wyróżnione – mówi Hanna Jackowska, dyrektor zarządzająca Leo Burnett Warsaw.
Jacek Szulecki tworzył kampanie dla klientów takich jak Procter&Gamble, Toyota, Coca-Cola, MasterCard, IKEA, L'Oreal, Reckitt Benckiser czy Orange. Zdobywał nagrody na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in.: Cannes Lions, ADCE, Eurobest, Epica, Golden Drum, KTR i Cristal Awards.
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Communication i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.
W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSL, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi IS.
W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.
W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.
Więcej informacji: http://www.publicisgroupe.pl/
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Communication i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.
W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSL, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi IS.
W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.
W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.
Więcej informacji: http://www.publicisgroupe.pl/