nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Best Western Hotels&Resorts i Avios z partnerstwem w zakresie programów lojalnościowych

Poniedziałek, 25 września 2017 r. – Phoenix, Arizona, USA – Sieć Best Western oraz Avios ogłosiły partnerstwo, które umożliwi członkom Best Western Rewards uzyskanie 500 punktów Avios za pobyt w każdym z hoteli pod markami Best Western na całym świecie. Avios to waluta premiowa stosowana przez popularne linie lotnicze, takie jak Aer Lingus, British Airways, Flybe, kulula.com czy Meridiana, i może być wymieniana na różne aktywności na całym świecie.

Punkty Avios zebrane podczas pobytu w hotelach Best Western mogą być wykorzystane na bilety lotnicze, podniesienie klasy lotu,  pobyty w hotelach, jednodniowe wyjazdy i wiele więcej. Oferta jest dostępna dla członków Best Western Rewards, którzy jednocześnie należą do programów lojalnościowych: Aer Club from Aer Lingus, the British Airways Executive Club, Iberia Plus, Meridiana Club czy Avios Travel Rewards Programme.

Klienci Avios, którzy są już członkami Best Western Rewards, mają także możliwość wymienienia uzyskanych dotychczas punktów BWR na Avios, otrzymując 1000 Avios za każde 5000 punktów BWR.

- Jesteśmy podekscytowani naszym nowym partnerstwem z Avios i wierzymy, że członkowie Best Western Rewards będą w pełni cieszyć się najnowszym bonusem – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President i Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. - Klienci Aviosa mogą teraz odwiedzać ponad 4100 hoteli Best Western, aby szybciej zdobywać bonusy. Zachęcamy członków BWR oraz Avios do skorzystania z tej dodatkowej premii.

Klienci, którzy chcą zbierać punkty Avios podczas pobytu w hotelach z portfolio Best Western, powinni dołączyć do Best Western Rewards na bestwestern.com/rewards, dodać do konta swój numer członkowski w AerClub, British Airways Executive Club, Iberia Plus, Meridiana Club lub Avios Travel Rewards Programme, a także wybrać Avios jako preferowane punkty do pozyskiwania.

Ogłoszone w ciągu ostatnich dni partnerstwo to jedno z kilku udogodnień, które Best Western Rewards wdrożyło w ciągu tego roku, aby oferować swoim członkom jeszcze większą zachętę do gromadzenia punktów niż kiedykolwiek wcześniej.

Best Western Rewards to jedyny program lojalnościowy w branży, w którym punkty nigdy nie tracą ważności, a członkowie mają dostęp do szeregu promocji oraz wyjątkowej elastyczności w zakresie tego, na co wydają swoje punkty. Członkowie mogą  korzystać z szeregu opcji zniżkowych, w tym także całkowicie darmowych pobytów w obiektach sieci na całym świecie, bez dat wyłączonych z promocji. Dodatkowo, mają także dostęp do specjalnych cen – aż do 10% taniej za każdą noc – oraz noclegu bez żadnych opłat po osiągnięciu najwyższych statusów. Od teraz możliwe jest wybranie Avios jako waluty premii zbieranej za pobyty w hotelach, a także pozyskanie ich w ramach wymiany zebranych do tej pory punktów BWR.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

O Avios Group (AGL) Limited

Avios Group (AGL) Limited operuje walutą premiową Avios dla British Airways Executive Club, Iberia Plus, AerClub oraz Meridiana Club, a także systemami lojalnościowymi Avios Travel Rewards Programmes w Wielkiej Brytanii oraz Afryce Południowej.  Punkty zbierane są także przez podróżujących z kulula.com i Flybe. Miliony konsumentów zbierają punkty Avios w ponad 190 państwach na całym świecie.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

O Avios Group (AGL) Limited

Avios Group (AGL) Limited operuje walutą premiową Avios dla British Airways Executive Club, Iberia Plus, AerClub oraz Meridiana Club, a także systemami lojalnościowymi Avios Travel Rewards Programmes w Wielkiej Brytanii oraz Afryce Południowej.  Punkty zbierane są także przez podróżujących z kulula.com i Flybe. Miliony konsumentów zbierają punkty Avios w ponad 190 państwach na całym świecie.