internet media/marketing/reklama

Rekordowe wzrosty Wprost.pl. Ponad 16 milionów odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

Ponad dwukrotny wzrost liczby odsłon, do ponad 10 milionów, odnotował w sierpniu 2017 r. serwis Wprost.pl. Liczba użytkowników serwisu przekroczyła 2,3 mln i była o 50 proc wyższa niż rok wcześniej. W sumie liczba odsłon serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media przekroczyła 16 mln 400 tys. i była dwuipółkrotnie wyższa niż rok wcześniej.   

Rekordowe zasięgi notuje też serwis DoRzeczy.pl, który w sierpniu odwiedziło prawie milion użytkowników. Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 5,5 mln. To sześciokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. Ponownie wydłużył się również czas spędzany przez użytkowników na stronie DoRzeczy.pl.

Oglądalność i rosnące zasięgi serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media potwierdzają, że w sprawdza się konsekwentnie realizowana strategia budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.     

Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz wertykalny portal Film.com.pl razem mają ponad 3,5 miliona użytkowników i notują ponad 16,5 mln odsłon.  

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 18 500 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 45 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 24 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 445 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników. 

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

- 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

- 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”

- 370 000 fanów na Facebooku

- 515 000 obserwujących na Twitterze

- 3 500 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl 

- 16 500 000 odsłon serwisów internetowych.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.