nowe produkty/usługi internet technologie media/marketing/reklama

Nowa międzynarodowa sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest warszawska Neuron Agencja Public Relations.

Inicjatorem sieci jest londyńska agencja Say Communications, która od ponad 12 lat obsługuje klientów z branży technologicznej w zakresie komunikacji B2B i B2C. Do stworzenia nowej struktury agencja wykorzystała doświadczenia i międzynarodowe kontakty zdobyte przy tworzeniu sieci Plexus PR.

Każda z dziesięciu agencji zaproszonych do sieci Sotiria musiała wykazać się doświadczeniem w obsłudze firm z branży nowych technologii i bezpieczeństwa IT. W portfolio agencji sieciowych można więc znaleźć największe światowe marki takie jak m.in. Trend Micro, G DATA Software, Genetec, Acronis, Kaspersky, EMC, ASG Technologies.

Sieć Sotiria stanowi platformę współpracy, dzięki której każda z agencji może oferować swoim klientom najwyższej jakości obsługę PR w 15 krajach na całym świecie. Obowiązuje zasada, że to klient wybiera, czy stroną umowy będzie lokalna agencja, czy woli podpisać umowę bezpośrednio z zagraniczną agencją i samodzielnie nadzorować jej pracę.

Więcej na temat sieci oraz odpowiedzi na często zadawane pytania można znaleźć na stronie http://sotiria.neuron.pl.

„W Polsce regularnie mamy do czynienia ze spektakularnymi wyciekami danych i atakami cyberprzestępców, zarówno na podmioty biznesowe jak i administracyjne. Dlatego dziś wyzwaniem dla firm oferujących rozwiązania zabezpieczające nie jest już budowanie świadomości zagrożeń. Teraz konieczne jest budowanie rozpoznawalności oferowanych rozwiązań oraz przewagi konkurencyjnej dzięki sprawnej komunikacji, aż do generowania leadów sprzedażowych. Korzystając z międzynarodowego doświadczenia naszych partnerów możemy zaoferować naszym klientom nowe produkty, dzięki którym łatwiej osiągać te cele” - mówi Lidia Marcinkowska, partner w Neuron Agencji Public Relations.

 „Kwestie bezpieczeństwa spędzają sen z powiek menedżerów na najwyższych szczeblach. Firmy i organizacje niekomercyjne będą inwestować i integrować coraz bardziej innowacyjne rozwiązania zabezpieczające. Dzięki naszemu doświadczeniu rozumiemy technologię i szczególne wymagania firm z branży bezpieczeństwa, co czyni naszą ofertę potrzebną i atrakcyjną. Dzięki obecności w wielu krajach możemy pomóc naszym klientom lokalnie i za granicą” – deklaruje Louise Stward-Muir, dyrektor zarządzająca Say Communications.

Sotiria4jpg.jpg

Informacje o sieci Sotiria

Sotiria to międzynarodowa sieć niezależnych agencji PR, oferująca wsparcie komunikacyjne firmom i organizacjom z branży bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego. Należy do niej 10 agencji PR, które oferują swoje usługi w 15 krajach Europy, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej. Siedziba sieci mieści się w Londynie.

kontakt dla mediów
Lidia Marcinkowska
partner, dyrektor zarządzająca, Neuron Agencja Public Relations
Lidia Marcinkowska

l.marcinkowska@neuron.pl

tel: +48 22 299 66 29

informacje o firmie

Neuron Agencja PR to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Pracuje m.in. dla ZyXELa, Netii, J.W. Construction i Grupy GPEC. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem międzynarodowej sieci niezależnych agencji Plexus PR. Więcej informacji na naszej stronie: http://neuron.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Lidia Marcinkowska
partner, dyrektor zarządzająca, Neuron Agencja Public Relations
Lidia Marcinkowska

l.marcinkowska@neuron.pl

tel: +48 22 299 66 29

informacje o firmie

Neuron Agencja PR to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Pracuje m.in. dla ZyXELa, Netii, J.W. Construction i Grupy GPEC. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem międzynarodowej sieci niezależnych agencji Plexus PR. Więcej informacji na naszej stronie: http://neuron.pl