nowe produkty/usługi polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy”: rok 2027, czyli polityczna przepowiednia Łukasza Warzechy
– Po 12 latach władzy PiS, w 2027 r. przyszło nowe – wygrała koalicja Nowej Platformy z partią Lewą Marsz Adriana Zandberga. Co może zrobić, biorąc w ręce narzędzia ręcznego sterowania państwem? – prognozuje Łukasz Warzecha w tekście „Rok 2027” na łamach najnowszego wydania tygodnika „Do Rzeczy”.
W nowym „Do Rzeczy” również:
– Jesienny sezon polityczny Andrzeja Dudy już się zaczął. O czym powinna pamiętać i przed jakimi wyzwaniami staje głowa państwa w obliczu obietnicy zaproponowania ustaw reformujących sądownictwo? – rozważa Piotr Semka w artykule „Pięć wyzwań prezydenta”.
– Gwałtowne przetasowanie w „Wiadomościach” oburzyło zarówno najbardziej zatwardziałych przeciwników PiS, jak i tych, którzy oczekują złagodzenia medialnych przekazów – zauważa Marcin Makowski w tekście „Piruet na ekranie”.
– Niemieckie media nazywają go „podżegaczem” oraz „twórcą teorii spiskowych” i porównują z Eriką Steinbach. Amunicji do propagandowego ataku na Cezarego Gmyza dostarczają usłużne wobec Berlina polskie środowiska lewicowo-liberalne. To zemsta za dobrą zmianę – pisze Maciej Pieczyński w tekście „Gmyz pod ostrzałem”.
– Filip, książę Edynburga, w sierpniu przyjął ostatnią paradę. Od teraz nie będzie już otwierał imprez ani przecinał wstęg – zauważa Teresa Stylińska w tekście „Książę i duch czasów”.
– Już za kilka lat będzie można wznieść się ponad zakorkowane ulice metropolii. W sieć latających pojazdów już inwestują Dubaj i Dallas. Nad powietrznymi taksówkami pracują również największe koncerny lotnicze – pisze Jacek Przybylski w tekście „Sposób na korki”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również wakacyjny przewodnik Piotra Semki (tym razem po Finlandii śladami marszałka Mannerheima) i Grzegorz Brzozowicz o winylowej kontrrewolucji.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 21 sierpnia 2017. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival) i e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576).
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.