ekonomia/biznes/finanse

Klienci Providenta zrealizują swoje plany dzięki wygranej w konkursie

17.08.2017 | Provident Polska SA

Remont mieszkania, obóz sportowy dla syna, romantyczne oświadczyny czy zakup perkusji – to tylko niektóre z planów, które zrealizują klienci Provident Polska za pieniądze wygrane w konkursie na 20-lecie firmy. Lider rynku pożyczkowego podsumował urodzinowy konkurs, w którym pula nagród wyniosła aż 800 000 zł. W zabawie wzięło udział ponad pięć tysięcy osób, a nagrody trafią do 400 z nich.

W konkursie z okazji 20-lecia Provident Polska mogła wziąć udział każda osoba, która między 5 a 24 lipca wzięła pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony był zarówno dla osób, które skorzystały z usługi poprzez doradcę, jak i internet. Warunkiem było wykonanie zadania konkursowego – przesłanie SMS-em odpowiedzi na pytanie „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?”.

Zadanie konkursowe było nieprzypadkowe. Nawiązywało do naszego hasła „Wierzymy w Twój plan” – podkreśla Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska. – Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, chcieliśmy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogli wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki – dodaje.

Swoje zgłoszenia do konkursu przesłało łącznie 5234 klientów, spośród których wyłoniono 400 zwycięzców. Otrzymają oni po 2000 zł. Jakie plany chcą zrealizować za te pieniądze? Wiele z nich związanych jest z rozwojem osobistym i zawodowym, np. kurs pilatesu, lekcje angielskiego, kurs na prawo jazdy, a także uruchomienie strony internetowej dla swojej firmy czy… założenie pasieki.   Co ciekawe, wśród odpowiedzi bardzo często pojawiały się także plany związane z realizacją marzeń najbliższych. Osoby biorące udział w konkursie deklarowały, że za wygrane pieniądze zakupią np. pobyt w spa dla mamy, wakacyjną wycieczkę dla rodziców, komputer dla wnuka, pianino dla córki, saksofon dla męża czy też lot balonem z dla siebie i małżonki z okazji rocznicy ślubu. W gronie nagrodzonych znalazł się też ojciec, który zbierał pieniądze na samochód dla córki – zupełnie jak w reklamie będącej częścią urodzinowej kampanii Providenta, w której pokazany został zmieniający się na przestrzeni lat „Plan na 4 kółka” – 20 lat temu był to wózek dla dziecka, dziś samochód dla dorosłej córki.

Na wykonanie zadania konkursowego każdy klient miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie – począwszy od 19 lipca – przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa wyłaniała 20 laureatów, którzy przesłali najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi. W sumie do zwycięzców trafi łącznie 800 000 zł.

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem Zarządu jest David Parkinson.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów, i oferuje szereg produktów: Pożyczkę konsumencką (w różnych wariantach: online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną oraz pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie.

W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma pięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem Zarządu jest David Parkinson.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów, i oferuje szereg produktów: Pożyczkę konsumencką (w różnych wariantach: online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną oraz pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie.

W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma pięciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).