nowe produkty/usługi technologie media/marketing/reklama
Świeżość jak z ogrodu. 3x dłużej – nowa kampania Amica
Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że dzięki nowoczesnym rozwiązaniom można przedłużyć świeżość warzyw i owoców nawet trzykrotnie. Wysoka jakość, dedykowane pojemniki do przechowywania poszczególnych produktów oraz technologia No Frost ułatwiają codzienne życie użytkowników i pozwalają im zaoszczędzić czas i pieniądze ponieważ zakupiona żywność na dłużej zachowuje świeżość oraz smak.
Kampania promocyjna Amica prezentuje najnowszą linię lodówek Amica Vit Line, które pozwalają utrzymać świeżość warzyw i owoców 3 x dłużej. Rozwiązaniami, na które położono szczególny nacisk są pojemnik Vit Control Plus z tacą Fresh Pad umożliwiający regulację poziomu wilgotności w zależności od rodzaju przechowywanych produktów oraz technologia No Frost, dzięki której lodówki nie trzeba rozmrażać.
Zintegrowane działania reklamowe obejmują obecność w telewizji, prasie, Internecie i social mediach oraz outdoorze. Lodówki Amica będzie można zobaczyć na bilbordach sponsorskich m.in. w porannym paśmie w programie Dzień Dobry TVN oraz przy prognozie pogody (prime time). W największych portalach internetowych wyświetlane będą duże, wizerunkowe formaty promocyjne ściśle targetowane pod konkretne grupy osób. Na portalach poświęconych tematyce kuchni, lifestyle oraz home&garden pojawią się formaty interaktywne kierujące do stworzonego na potrzeby kampanii landing page.
W serwisach WP oraz Interia zostaną stworzone sekcje specjalne z artykułami oraz konkursami dla czytelników. Działania reklamowe otrzymają również intensywne wsparcie PR i ePR w postaci artykułów kontekstowych na popularnych portalach lifestylowych, kulinarnych i urodowych.
Działania w telewizji i Internecie będą wspierane kampanią w prasie i obejmują prestiżowe tytuły lifestylowe o dużym zasięgu.
Kampania obejmuje także szerokie działania w social media na platformach takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, prowadzone we współpracy z blogerami podejmującymi tematykę kulinarną, zdrowego odżywiania oraz lifestyle. Blogerzy podejmą „wyzwanie świeżości”, podczas którego zamienią jeden posiłek dziennie na sałatkę ze świeżych warzyw i owoców. Do podjęcia wyzwania będą również zachęcać swoich czytelników.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications. Za kreację reklamy telewizyjnej oraz za realizację kampanii online odpowiada agencja VMR.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
O Grupie Kapitałowej Amica
Amica to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się jakością, wyglądem i innowacyjnością.
Spółka generuje ponad 70% skonsolidowanych przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. W okresie I-IV kw. 2016 r. Grupa Amica zanotowała blisko 2,5 mld PLN przychodów (+18% rdr) i wypracowała 201 mln PLN wyniku EBITDA (+9%) oraz 112 mln PLN zysku netto (+16%). Strategia HIT2023 zakłada osiągnięcie 5 mld PLN przychodów ze sprzedaży i wygenerowanie 9% marży EBITDA w roku 2023.
Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród, zarówno polskich, jak i międzynarodowych, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best. Wśród portfolio marek Grupy Amica Wronki znajdują się także zagraniczne marki Gram, Hansa, CDA i Sideme. Prezes Jacek Rutkowski został uhonorowany w marcu 2016 r. tytułem Prezesa Roku w ramach konkursu „Byki i Niedźwiedzie” Gazety Giełdy „Parkiet”.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
O Grupie Kapitałowej Amica
Amica to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się jakością, wyglądem i innowacyjnością.
Spółka generuje ponad 70% skonsolidowanych przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. W okresie I-IV kw. 2016 r. Grupa Amica zanotowała blisko 2,5 mld PLN przychodów (+18% rdr) i wypracowała 201 mln PLN wyniku EBITDA (+9%) oraz 112 mln PLN zysku netto (+16%). Strategia HIT2023 zakłada osiągnięcie 5 mld PLN przychodów ze sprzedaży i wygenerowanie 9% marży EBITDA w roku 2023.
Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród, zarówno polskich, jak i międzynarodowych, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best. Wśród portfolio marek Grupy Amica Wronki znajdują się także zagraniczne marki Gram, Hansa, CDA i Sideme. Prezes Jacek Rutkowski został uhonorowany w marcu 2016 r. tytułem Prezesa Roku w ramach konkursu „Byki i Niedźwiedzie” Gazety Giełdy „Parkiet”.