nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Faktor i Where To Wake nowymi klientami agencji PR Synertime

03.07.2017 | Synertime

Faktor i Where To Wake to kolejni klienci, którzy zaufali agencji PR Synertime i powierzyli jej swoje działania w sieci. Dla firmy Faktor agencja poprowadzi działania w Google AdWords, a dla Where To Wake  – fanpage na Facebooku i kampanie Facebook Ads.

Dział digitalowy warszawskiej agencji PR rozwija się bardzo dynamicznie. Teraz zaczyna działania dla firm: Faktor i Where To Wake.

Faktor (http://kwiatysztuczne.pl) to hurtownia kwiatów sztucznych, a także pierwsza polska internetowa hurtownia kwiatów, roślin sztucznych, ozdób i akcesoriów florystycznych. Agencja Synertime zajmie się dla tego klienta działaniami Google AdWords (Search oraz GDN: Google Display Network) na Niemcy –  http://www.kunstlicheblumen.de/.

Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta projektowo, na czas trwania kampanii Google AdWords.

Where to Wake (http://wheretowake.com) to darmowy onlinowy katalog modnych ostatnio wakeparków, czyli miejsc, w których można uprawiać wakeboarding. Katalog pomaga znaleźć spoty znajdujące się w pobliżu. Agencja Synertime zajmie się prowadzeniem fanpage’a Where To Wake oraz kampaniami Facebook Ads.

Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta na rok.

Nadzór nad projektem sprawują prezes agencji, Barbara Labudda-Krysztofczyk i szef zespołu digital, Andrzej Salski.

Ogromnie cieszy mnie rozwój działu digital w naszej agencji – mówi prezes Synertime, Barbara Labudda-Krysztofczyk. – Zwłaszcza, że aktywności w sieci są jednymi z najważniejszych narzędzi współczesnego PR-u. To idealne miejsce na komunikację z klientami. Dzięki połączeniu różnych kompetencji Agencji, zarówno tych związanych z public relations, mediami społecznościowymi, jak i reklamą oraz Google AdWords, nasze działania są skuteczne i kompletne. A poza tym – my po prostu lubimy to robić, bo to świetna zabawa! – dodaje Labudda-Krysztofczyk.

kontakt dla mediów
Ewa Kaczmarek
Prezes Zarządu, Synertime
Ewa Kaczmarek

e.kaczmarek@synertime.pl

tel: +48 (22) 544 05 00

informacje o firmie

***

Synertime (http://synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Jest laureatem pierwszego miejsca w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU w rankingu „Agencje PR w social mediach” zorganizowanym przez magazyn PRESS w 2014 roku. Jednocześnie Sotrender, w zestawieniu profili na Facebooku „Agencje Interaktywne i e-PR”, desygnował Synertime jako jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends - za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje.

Zgodnie z założeniami strategicznymi, Synertime stale rozwija swoje kompetencje w obszarze e-PR, by dostarczać klientom kompletny pakiet usług komunikacyjnych. Obecnie agencja realizuje działania online z zakresu m.in.: social media, buzz marketing, strony internetowe, działania z blogerami i influencerami, Google Adwords.

załączniki

kontakt dla mediów
Ewa Kaczmarek
Prezes Zarządu, Synertime
Ewa Kaczmarek

e.kaczmarek@synertime.pl

tel: +48 (22) 544 05 00

informacje o firmie

***

Synertime (http://synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Jest laureatem pierwszego miejsca w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU w rankingu „Agencje PR w social mediach” zorganizowanym przez magazyn PRESS w 2014 roku. Jednocześnie Sotrender, w zestawieniu profili na Facebooku „Agencje Interaktywne i e-PR”, desygnował Synertime jako jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends - za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje.

Zgodnie z założeniami strategicznymi, Synertime stale rozwija swoje kompetencje w obszarze e-PR, by dostarczać klientom kompletny pakiet usług komunikacyjnych. Obecnie agencja realizuje działania online z zakresu m.in.: social media, buzz marketing, strony internetowe, działania z blogerami i influencerami, Google Adwords.