nowe produkty/usługi praca media/marketing/reklama
Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS
Nowy CEO dołączy do agencji 1 lipca, będzie pracował razem z zespołem zarządzającym Saatchi & Saatchi IS: Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim (MDs). Krzysztof Andrzejczak będzie raportował bezpośrednio do Chairmana i CEO Publicis Communications, Tomasza Pawlikowskiego.
Jego głównym zadaniem będzie zarządzanie agencją oraz dalsze rozwijanie kompetencji digitalowych i e-commerce Saatchi & Saatchi IS, praca nad dalszym wzrostem agencji w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
“Z wielką duma dołączam do zespołu Saatchi & Saatchi IS, firmy która odnosi tak wiele sukcesów zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym, skutecznie łącząc wybitną jakość strategii i kreacji komunikacyjnych z zaawansowaniem technologicznym. Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać strategię łączenia kompetencji: “myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce’ową IS. Wierzę, że jest to trzon nowoczesnego marketingu.”, mówi nowy CEO Saatchi & Saatchi IS.
Dodatkową rolą Krzysztofa Andrzejczaka będzie digitalizacja Publicis Communication w Polsce.
„Publicis Groupe daje olbrzymi wachlarz możliwości rozwoju kompetencji digitalowych i technologicznych, pozwala dostarczać Klientom kompleksowe, a co najważniejsze unikalne produkty, nieosiągalne do tej pory pod jednym dachem. Wspólna praca nad strategiami transformacji biznesu, dzielenie się ryzykiem, poszukiwanie i testowanie nowych modeli to podejście, które będę chciał proponować moim wewnętrznym partnerom”, dodaje Krzysztof Andrzejczak.
Krzysztof Andrzejczak posiada 16 letnie doświadczenie w digital marketingu, pracując na stanowiskach Client Service Directora i Dyrektora Operacyjnego agencji Hypermedia, a następnie Dyrektora Zarządzającego Isobar Polska wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2009-2014 zarządzał ponad 350 osobowym zespołem składającym się na agencję kreatywną Isobar, agencję marketingu technologicznego Hypermedia, a od początku 2014 roku również agencję Lubięto oraz social media Socializer. Współpracował z takimi klientami jak: P&G, Jeronimo Martins, Mastercard, Kellogs, Sanitec, Amway, Hoop, Huawei, Proama, tworząc jeden z 4 największych rynków sieci Isobar na świecie. W ciągu ostatnich 2 lat pełnił role konsultanta zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.
Saatchi & Saatchi IS to zintegrowana agencja reklamowa, łącząca kompetencje full service oraz digital i top new media shop, ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce (Global eCommerce Centre of Excellence w sieci Saatchi & Saatchi Worldwide). Jedna z największych agencji kreatywnych w Polsce, nagradzana w kraju i poza granicami. Zdobywca Bronze Lion w Cannes Lions 2016, TOP 3 najbardziej efektywnych Agencji w Polsce (według Effie 2016) Najbardziej innowacyjna Agencja w Polsce (Innovation AD 2017) Sukces Roku 2016 (według Magazynu Press), Towar Eksportowy Roku 2016 (według Magazynu MMP), Agencja Roku KTR 2017.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Coomunications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.
W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.
W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.
W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs) Publicis Coomunications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.
W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.
W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.
W maju br. Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.