nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Synergia tradycji i nowoczesności w dawnym browarze - Best Western Hotel Mariacki już otwarty

Czterdzieści sześć pokoi, funkcjonujący browar w dolnej kondygnacji i niebanalna historia. Best Western Hotel Mariacki – wyjątkowy hotel ulokowany w sercu Katowic – został oficjalnie otwarty po gruntownej przebudowie i renowacji.

Już od 26 czerwca goście mogą korzystać z drugiego katowickiego obiektu największej na świecie rodziny hotelowej. Best Western Hotel Mariacki, bo o nim mowa, to wyjątkowa inwestycja ulokowana w modernistycznej kamienicy, związanej na przestrzeni lat zarówno z hotelarskimi, jak i browarniczymi tradycjami miasta.

Jeszcze w XIX wieku w budynku mieściła się piwiarnia L. Handlera, właściciela browaru Oberschlesicher, a następnie skład piwny browaru Karola Szwede. W latach 30. mury kamienicy przy ulicy Mariackiej gościły podróżnych zatrzymujących się w, znanym jako jeden z najlepszych w mieście, Hotelu Europejskim. Po wojnie w tym samym budynku mieścił się Hotel Śląski, który w latach 90. popadł w ruinę i został zamknięty. Dzięki generalnemu remontowi i gruntownej rewitalizacji obiekt znów lśni dawnym blaskiem – tym razem pod szyldem największej na świecie rodziny hotelowej – i wraca do swoich tradycji.

Best Western Hotel Mariacki łączy historię z międzynarodowymi standardami sieci. To wyjątkowa synergia  powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję. – Cieszymy się, że nasi goście mogą poczuć niezwykłą atmosferę miejsca kultywującego browarnicze tradycje Katowic – dodała.

Hotel zaprojektowany przez Kwadro Biuro Architektoniczne oferuje czterdzieści sześć pokoi. W ramach prac remontowych dokonano m. in. wymiany wszystkich instalacji, wyburzono część ścian wewnętrznych oraz pogłębiono piwnice, w których obecnie znajduje się browar. Dodatkowo, utworzono część restauracyjną, gdzie goście mogą skosztować wytwarzanego w obiekcie piwa.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.