nowe produkty/usługi praca ekonomia/biznes/finanse

Ignacy Morawski dołączył do Bonnier Business Polska

21.06.2017 | Bankier.pl

Bonnier Business Polska, właściciel m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl, wzmocni ofertę poprzez rozwój produktów opartych na analizie danych. Do spółki dołącza Ignacy Morawski, doświadczony ekonomista rynkowy i twórca portalu SpotData, zdobywca wielu nagród za prognozy ekonomiczne i finansowe.

Rozwój nowej oferty wpisuje się w strategię Bonnier Business Polska, zakładającą wzmocnienie pozycji na rynku wiedzy biznesowej. Będąc liderem w dostarczaniu informacji i organizacji konferencji, Bonnier Business Polska chce dać również swoim klientom szerszy dostęp do danych i wiedzy branżowej.

– Nasza oferta dla firm i menedżerów jest bardzo szeroka i wciąż ją rozbudowujemy. Włączając do niej analizy branżowe i makroekonomiczne, wykorzystujemy naturalne synergie z innymi zasobnymi w wiedzę działami firmy. Ignacy Morawski wzmocni nasz zespół zarówno dzięki swojemu doświadczeniu w dziedzinie analiz, jak też dzięki wniesieniu do firmy swojego portalu analitycznego spotdata.pl, który będziemy wspólnie rozbudowywać – komentuje Patricia Deyna, prezes wydawnictwa.

Zespół pod kierownictwem Ignacego Morawskiego stworzy, we współpracy z „Pulsem Biznesu” i Bankier.pl, dział analiz i raportów branżowych. SpotData stanie się częścią oferty „Pulsu Biznesu” i kolejnym narzędziem dostępnym dla subskrybentów gazety. Serwis udostępnia do wizualizacji i analizy ponad 20 tys. różnych zmiennych z polskiej gospodarki. Produkt będzie rozwijany poprzez rozbudowę baz danych i funkcji analitycznych, a także wprowadzenie dedykowanych serwisów branżowych.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Bonniera, którego produkty zawsze były dla mnie „must-read”. Moim zadaniem będzie poszerzenie doskonałej oferty informacyjnej o nową warstwę produktów. Chciałbym, żeby nasi czytelnicy mieli łatwy dostęp do najważniejszych danych z Polski i świata, dotyczących zarówno poszczególnych branż, jak też całej gospodarki, a także mogli bardzo szybko rozumieć, co z poszczególnych zestawów danych wynika. Jestem przekonany, że dzięki rosnącym mocom obliczeniowym komputerów oraz technologiom chmury dostęp do danych będzie się demokratyzował i chciałbym, byśmy szli w awangardzie tego trendu – mówi Ignacy Morawski.

Ignacy Morawski jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekonomistów rynkowych. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty odpowiedzialnego za analizy makroekonomiczne. W latach 2012-16 zdobył wiele wyróżnień w licznych rankingach prognostycznych, zajmując m.in. dwukrotnie miejsce na podium konkursu na najlepszego analityka makroekonomicznego organizowanego przez Narodowy Bank Polski i „Rzeczpospolitą”. Był również członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk, pracował także w think tanku WiseEuropa. Karierę rozpoczynał jako reporter ekonomiczny „Rzeczpospolitej”. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Więcej informacji: http://spotdata.pl/static/videos/main.mp4

 

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie