nowe produkty/usługi internet zdrowie technologie
Zwiększona kontrola pacjentów nad opieką lekarską dzięki technologii 5G
- Według raportu ConsumerLab, pacjenci wierzą, że konsultacje internetowe zmniejszą palący problem związany z czasem oczekiwania na wizytę lekarską
- Konsumenci uzyskają większą kontrolę nad monitorowaniem stanu zdrowia dzięki noszonym na ciele urządzeniom, gdy technologia 5G zwiększy swoją niezawodność i bezpieczeństwo
- Podmioty w branży liczą na to, że większy internetowy dostęp do scentralizowanych danych pacjenta wpłynie pozytywnie na opiekę zdrowotną
Ericsson (NASDAQ: ERIC) opublikował swój ostatni raport ConsumerLab „Od opieki zdrowotnej do opieki w domu”. Przedstawiono w nim pogląd konsumentów na wpływ technologii 5G na przyszłość opieki medycznej i jej transformacji w zakresie zapobiegania, opieki rutynowej i pooperacyjnej.
Według raportu, sieci następnej generacji będą miały ogromne znaczenie dla transformacji opieki lekarskiej, zapewniając skuteczność transmisji w ekosystemie informacji zwrotnych i alarmów, mobilność i niewielkie opóźnienia.
Sieci umożliwią wiele zastosowań, jak na przykład zdalne monitorowanie dzięki noszonej na ciele aparaturze medycznej, wirtualne kontakty lekarza z pacjentem i operacje przeprowadzane przez zdalnie kierowane roboty.
Kluczowe odkrycia obejmują decentralizację opieki zdrowotnej poprzez jej przeniesienie ze szpitali do domów, oraz, ponieważ dane pacjentów stają się bardziej scentralizowane, przekształcenie szpitali w ośrodki danych. Zwiększające się uzależnienie od noszonej na ciele aparatury i zdalne leczenie sprawi, że technologia 5G staje się nieodzowna dla zapewnienia niezawodnych i bezpiecznych usług. Zmieniające się oczekiwania konsumentów, dostęp do danych pacjenta w dowolnym czasie i wykorzystanie Internetu w większym stopniu daje miejsce dla podmiotów, które działając w sposób nietradycyjny, wymuszą zmianę branży medycznej.
W raporcie przedstawiono wyniki internetowego badania 4 500 zaawansowanych użytkowników smartphonów/szerokopasmowego Internetu mobilnego w Niemczech, Japonii, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych oraz internetowe badania 900 osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji w sześciu branżach w tych krajach: opieka zdrowotna, ubezpieczenia, technologie medyczne, telekomunikacja, twórcy aplikacji i rządowe urzędy nadzoru.
Cały raport można przeczytać pod adresem: Healthcare to Homecare
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericssonpolska
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericssonpolska