nowe produkty/usługi internet technologie
Ericsson przedstawia Dynamic Orchestration
Ericsson przedstawia Dynamic Orchestration
- Kompleksowa orkiestracja usług (end-to-end) dla sieci hybrydowych w środowisku obsługiwanym przez wielu usługodawców z jednoczesnym reagowaniem na dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym
- Bezdotykowa automatyzacja skracająca czas udostępniania usług klientom z kilku tygodni do kilku minut
- Wsparcie inicjatyw transformacji technologii cyfrowych i migracji do standardu 5G i Internetu rzeczy (IoT) umożliwia operatorom skalowalną wirtualizację sieci
Ericsson (NASDAQ: ERIC) wprowadza Dynamic Orchestration, rozwiązanie wspierające szybkie wdrożenie i automatyzację usług w pętli zamkniętej w sieciach fizycznych i wirtualnych, umożliwiające realizację kolejnego etapu strategicznego rozwoju firm wiodących w dziedzinie usług transformacji informatycznej na rzecz swoich klientów.
Dynamic Orchestration firmy Ericsson to elastyczne, modułowe rozwiązanie do zarządzania istniejącymi technologiami z jednoczesną integracją i sterowaniem funkcjami wirtualizacji.
Zapewniające bezdotykową automatyzację, szybkość udostępniania usług oraz kontrolę jakości usług w oparciu o politykę firmy, rozwiązanie Dynamic Orchestration pozwala operatorom na szybsze dotarcie do odbiorców usług na rynku przy najwyższym poziomie świadczenia nowych i zróżnicowanych usług. Perspektywiczne rozwiązanie firmy Ericsson zostanie zaprezentowane na TM Forum Live! w Nicei, Francja, w dniach 15-18 maja.
Ulf Ewaldsson, Dyrektor ds. Usług Cyfrowych w Ericsson, stwierdza: „Wirtualizacja oferuje istotne możliwości, jednak ze względu na złożoność wielu operatorów dochodzi do tej technologii, stosując strategie małych kroczków. Rozwiązanie Dynamic Orchestration Ericsson pozwala naszym klientom na udoskonalenie tradycyjnego świadczenia usług z jednoczesną integracją możliwości wirtualizacji w celu wykorzystania nowych możliwości rynkowych i szans biznesowych wynikających z rozwoju technologii do standardu 5G i IoT”.
W czasach, w których szybkość i ład zarządczy działalności odgrywają kluczową rolę, operatorzy muszą pozostawać otwarci na możliwości świadczenia usług na skalę globalną. Usługi stale ewoluują w kierunku rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej, podążając za rozwojem sieci informatycznych i migracją do standardów 5G i IoT. W takim środowisku innowacyjne usługi są dostarczane do klientów nie tylko na żądanie, ale muszą zapewniać zdolność do reagowania na dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Czas udostępniania usług klientom musi ulec skróceniu z tygodni do minut, a ich wprowadzaniu musi towarzyszyć pomiar i egzekwowanie gwarantowanych poziomów usługi (SLA). Transformacja działalności operatorów zgodnie z tymi wymogami sprawia, że zautomatyzowana, skalowalna orkiestracja usług staje się rozwiązaniem nieodzownym.
Dynamic Orchestration, jeden z najważniejszych produktów w portfelu Systemów Wsparcia Cyfrowego firmy Ericsson, daje operatorom możliwości i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia skutecznej transformacji infrastruktury do rozwiązań sieciowych definiowanych przez oprogramowanie (SDN) i wirtualizacji funkcji sieciowych (NFV). Kompleksowa oferta produktowa obejmuje wiodące na rynku rozwiązania oprogramowania wraz z profesjonalnymi usługami wielowarstwowej automatyzacji złożonych procesów tworzenia, świadczenia i zapewnienia jakości nowych usług cyfrowych, w tym sieci rozległych definiowanych przez oprogramowanie (SD-WAN), firmowych i mobilnych wirtualnych sieci prywatnych (VPN) oraz plasterkowania sieci w standardzie 5G.
Dynamic Orchestration Ericsson to pełne, zautomatyzowane rozwiązanie orkiestracji usług, które pozwala na szybką walidację wirtualnych funkcji sieciowych (VNF), projektowanie i wdrażanie nowych usług, zarządzanie produktami, zasobami i przepustowością, zarządzanie konfiguracją usług i zapewnieniem jakości usług. Wykorzystanie w całym cyklu życia usługi narzędzi analitycznych opartych na polityce firmy i danych w czasie rzeczywistym zapewnia bezdotykową automatyzację i solidne podstawy realizacji gwarantowanych poziomów usług (SLA).
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericssonpolska
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericssonpolska