styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Wkrótce cała Polska posmakuje jakości QAFP

12.05.2017 | QAFP

Unia Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food trucka pod auspicjami QAFP. Menu polskiego street foodu w wersji QAFP stworzył Jerzy Sobieniak.

W okresie od czerwca do września tego roku realizowana będzie trasa food trucka „Polska Smakuje Jakością”, który będzie obecny na popularnych imprezach kulinarnych, kulturalnych i sportowych na terenie całego kraju. Od Bałtyku do Tatr, od Wschodu do Zachodu, Polacy będą mieli okazję przekonać się o wysokiej jakości i wybornych walorach smakowych produktów jakości QAFP. 

To już nie tylko degustacja. Menu food truck’a stworzył Jerzy Sobieniak, znany kucharz i promotor zdrowej i opartej na sezonowości kuchni polskiej, pedagog sztuki kulinarnej, znany widzom z takich programów, jak choćby „Pytanie Na Śniadanie”. Food truck’owa karta dań skomponowana została na bazie łopatki i schabu wieprzowego, klasycznych kiełbas, m.in. myśliwskiej, suchej krakowskiej oraz kaszanki i salcesonu, a wszystkie produkty sygnowane są znakiem QAFP. To doskonała propozycja polskiego street foodu, mająca szansę stać się klasyką.

Food truck QAFP z Sobieniakiem odwiedzi m.in. Europę na Widelcu we Wrocławiu, Targi Śniadaniowe w Warszawie, Rynek Smaków w Katowicach i Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku w Poznaniu. Będzie gościem łódzkiego EcoWeekendu na Piotrkowskiej 217, a także pokrzepi uczestników TriCity Trail w Gdańsku – Wejherowie i triatlonu Challenge Poznań. Nie zabraknie go również na największym street foodowym wydarzeniu dla food trucków – „Żarcie na Kółkach” – na Stadionie Narodowym.

Działania kampanii „Polska Smakuje Jakością” opierać się będą na nowoczesnej komunikacji z konsumentami poprzez fan page i profile w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram oraz Pinterest. To tam będzie można śledzić przebieg kampanii oraz przygody Jurka i Świnki QAFP.

Kampania pozwoli w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez producentów trzody chlewnej i przetwórców.

https://www.facebook.com/Polska-Smakuje-Jako%C5%9Bci%C4%85-601421566735567/?fref=ts 

http://www.qafp.pl 

informacje o firmie
informacje o firmie