nowe produkty/usługi internet technologie
Ericsson zmienia telewizję podczas targów NAB Show 2017
- Ericsson zaprezentował innowacje z zakresu telewizji i mediów skupione wokół trzech kluczowych obszarów: udoskonalenie mediów, przetwarzanie i dostarczanie mediów oraz publikowanie mediów
- Nowe produkty obejmują: MediaFirst Stream Personalization - rozwiązanie Ericsson z zakresu wstawiania reklam dynamicznych w treści OTT raz udoskonalenia usług dodawania napisów
- Dedykowana strefa innowacji podkreślająca rozwój filmów 8K w 360 stopniach, rzeczywistość rozszerzoną (AR), multi telewizję, rzeczywistość wirtualną (VR) oraz Internet Rzeczy (IoT)
Ericsson odsłonił swe najnowsze innowacje i produkty podczas NAB Show 2017 w Las Vegas w stanie Nevada, prezentując swoje unikatowe możliwości oraz kompletne portfolio produktów właścicielom treści, nadawcom i dostawcom usług telewizyjnych.
Mając na celu przemianę telewizji, Ericsson przedstawił nowe rozwiązania w trzech kluczowych obszarach: udoskonalenie mediów, przetwarzanie i dostarczanie mediów oraz publikowanie mediów.
Firma pokazała w jaki sposób dzięki oprogramowaniu, usługom chmury, platformom globalnym, wynikom otrzymywanym na podstawie analizy danych oraz intuicyjnym doświadczeniom uczestnictwa w kreowanym świecie wszyscy dostawcy usług mogą się wyróżniać i konkurować w nowej erze telewizji.
Stella Medlicott, Wiceprezes, Marketing and Communications, Media w Ericsson, mówi: "W tym roku prezentujemy nasze kompleksowe możliwości oraz rolę lidera w ważnych obszarach biznesowych, takich jak przejście na oprogramowanie i chmurę, znaczenie wyspecjalizowanych, opartych na podstawie analizy danych wyników oraz ewolucję doświadczenia odbiorców. Nasze pionierskie rozwiązania i usługi pomagają naszym klientom obniżyć stopień skomplikowania i koszty oraz odpowiadają na dynamiczne zmiany jakim ulegają telewizja i media."
Ericsson zadebiutował swoim rozwiązaniem z zakresu wstawiania reklam w treści OTT - Ericsson MediaFirst Stream Personalization - umożliwiając nadawcom i dostawcom usług personalizowanie i generowania wpływów z usług multiscreen. MediaFirst Stream Personalization dostarcza treść, która jest w unikatowy sposób dopasowana do indywidualnych osób. Może działać w różnych formatach z każdym odtwarzaczem, oferując możliwość umieszczenia reklam w HLS, Smooth Streaming, i MPEG-DASH. Oprócz wstawiania dopasowanych do klatek reklam i zastępowania treści z sieci, MediaFirst Stream Personalization oferuje kompleksowe dzienniki użytkowania, co w połączeniu z analityką umożliwi głębsze zrozumienie odbiorców i dokładniejszą analitykę biznesową.
Rozległa oferta Ericsson z zakresu udoskonalenia mediów zostanie wzbogacona o najnowszą innowację firmy dotyczącą najlepszych w swojej klasie usług dostarczania napisów. Snap Captions, Subito Vault oraz Subito Conversion and Delivery Engine. Te nowe usługi stanowią integralną część najnowszej generacji infrastruktury dodawania napisów firmy Ericsson.
Snap Captions to najszybsza usługa dodawania napisów w trybie offline Ericsson. Może ona w mgnieniu oka dodać napisy (godzinny film można zrobić już w dwie godziny), korzystając z tych samych rozwiązań technologicznych, co w przypadku dodawania napisów w czasie rzeczywistym. Subito Vault to pojedynczy, globalnie dostępny, zintegrowany zestaw narzędzi do tworzenia napisów, umożliwiający zarządzanie dodawaniem napisów w chmurze, bezpieczne zarządzanie multimedialnymi plikami z napisami i proxy oraz kompleksowe archiwizowanie napisów dostarczane z ukierunkowanym na klienta API. Subito Conversion and Delivery Engine automatycznie łączy, wyrównuje i konwertuje pliki z napisami, pozwalając uzyskać optymalny międzyplatformowy rezultat. Obecnie obsługiwane formaty to między innymi SMPTE-TT, SAMI, TTML, EBU-TT, SRT, iTunesTT.
Odwiedzający stoisko Ericsson odkryli dedykowaną strefę innowacji firmy, gdzie zaprezentowane zostały najnowsze możliwości oglądania. Należą do nich usprawnienia z zakresu multi telewizji, rzeczywistości rozszerzonej oraz jakości 8K w 360 stopniach, możliwe dzięki najnowocześniejszym technologiom przetwarzania i dostarczania mediów. Inne prezentacje demo obejmowały integrację urządzeń IoT z platformą telewizyjną Ericsson MediaFirst TV Platform - przekształcającą interfejs telewizji w centrum kontroli smartdomu oraz obrazy sportowe w rozszerzonej rzeczywistości, które wzbogacą doświadczenia widzów o nowe dane.
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericssonpolska
kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
katarzyna.pak@ericsson.com
informacje o firmie
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericssonpolska