styl życia zainteresowania/hobby turystyka/wypoczynek

Odkrywanie nowego miasta, magii minionych wieków czy relaks nad morzem – idealna majówka z Best Western

Tegoroczna majówka coraz bliżej. Długi weekend to idealny moment, by zaplanować wypoczynek z Best Western Hotels & Resorts, zarówno dla fanów aktywnego spędzania czasu, zwiedzania nowych miast czy poszukiwaczy historycznych miejsc. Aby zainspirować swoich gości, hotele należące do sieci przygotowały specjalne oferty i pakiety obejmujące nadchodzącą majówkę.

Duch historii

Weekend majowy dla pasjonatów historii oraz wędrówek śladami minionych wieków? Idealnym miejscem będzie Best Western Plus Hotel Podklasztorze położony w malowniczym, XII-wiecznym kompleksie Cystersów. Klimat wiekowych murów otwartych dla gości sieci wraz z końcem lutego zachęca do spędzenia majówki w ramach specjalnego pakietu obejmującego atrakcje dla miłośników historii, jak chociażby lekcja z przewodnikiem, obejmująca zwiedzanie sulejowskiego kompleksu klasztornego czy poszukiwanie ukrytego skarbu Cystersów zaplanowane dla najmłodszych gości. Do odkrywania magii minionych wieków zachęca także Best Western Grand Hotel Kielce, który swoim gościom proponuje Świętokrzyski Weekend Majowy w otoczeniu najstarszych gór w Polsce. W pakiecie poza komfortowym pobytem w hotelu znajduje się m.in. możliwość zwiedzenia zbudowanego na przełomie XIII i XIV wieku zamku królewskiego w Chęcinach.

Aktywnie nad morzem

Ci, którzy marzą o kojącym szumie fal oraz podmuchach wiosennej bryzy, mogą skorzystać z oferty nadmorskich obiektów należących do sieci. Przykładowo, Best Western Hotel Jurata zachęca do skorzystania z sześciodniowego pakietu, w ramach którego gości powita witaminowy welcome drink, a wśród atrakcji takich jak wstęp na basen rekreacyjny, do strefy fitness, sauny suchej i parowej oraz jacuzzi znajdą się także wspólne grillowanie z szefem kuchni w ramach rodzinnego pikniku. Oferta obejmuje także m. in. możliwość wypożyczenia kijów do nordic walkingu czy nielimitowany dostęp do rodzinnych atrakcji, takich jak piłkarzyki, stół bilardowy, tenisa stołowy czy wielofunkcyjne boisko. Do spędzenia majówki nad morzem bałtyckim w ramach majowego pakietu zachęca także oddalony o jedyne 250 m od plaży Best Western Hotel Villa Aqua.

Citybreak

Podczas długiego weekendu hotele należące do sieci mają propozycje również dla osób poszukujących pomysłu na aktywne spędzenie czasu w mieście. Pokój o podwyższonym standardzie, śniadania w formie bufetu i atrakcje obejmujące wesołe miasteczko, kolejkę linową, ogród zoologiczny, planetarium, park linowy oraz skansen Górnośląskiego Parku Etnograficznego w ramach oferty dostępnej od 1 maja proponuje Best Western Premier Hotel Forum Katowice. Promocyjne oferty dla podróżnych, którzy planują odkrywanie nowego miasta, przygotowały także Q Hotel Wrocław, BW Premier Collection, Best Western Plus Business Faltom Hotel Gdynia czy Q Hotel Kraków, BW Premier Collection. Na zwiedzających Warszawę czekają podwoje Best Western Hotel Felix, Best Western Hotel Poleczki oraz Best Western Hotel Portos. Podróżni odkrywający uroki Rzeszowa mogą skorzystać z gościnności Best Western Plus Ferdynand Hotel, zaś odwiedzający Olsztyn zrelaksować się i wypocząć w Best Western Plus Hotel Dyplomat.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie. Obejmują także hotele będące inwestycjami w toku.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie. Obejmują także hotele będące inwestycjami w toku.