nowe produkty/usługi praca media/marketing/reklama
Andrzej Salski objął zarządzanie działem SOCIAL MEDIÓW w agencji Synertime
W agencji PR Synertime zespół digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie, sukcesywnie powiększając grono swoich klientów. Na jego czele stanął manager z 7-letnim doświadczeniem na rynku mediów interaktywnych i w marketingu, Andrzej Salski.
Andrzej Salski objął stanowisko Social Media Managera i będzie od tej pory zarządzać samodzielnym zespołem, który prowadzi komunikację m.in. na portalu Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter. Dział liczy 5 osób i stale się powiększa, obecnie m.in. trwa rekrutacja na stanowisko copywritera ds. klientów z branży IT i nowych technologii.
Do obowiązków Andrzeja należy koordynacja wszelkich działań digitalowych agencji.
W portfolio Samsung Polska, Douglas Polska, Hoop Cola, HBO i in.
Swoje doświadczenie Andrzej Salski zdobywał m.in. w znanych agencjach reklamowych: Brain, Cheil Worldwide, a także jako zewnętrzny konsultant i project manager. Obsługiwał wiele dużych marek na Facebooku i innych kanałach społecznościowych. Jego specjalnością są projekty z branż: FMCG, entertainment i nowych technologii. Z powodzeniem współtworzył i realizował strategie działań w społecznościach internetowych dla takich klientów jak: Samsung Polska, Douglas Polska, Hoop Cola, serial Bez Tajemnic HBO i in. Kampanie realizowane z jego udziałem wygrywały branżowe konkursy, zarówno polskie (Złote Spinacze), jak i międzynarodowe (SABRE Awards EMEA).
Od lipca 2013 roku Andrzej Salski należy do wąskiego grona Rekomendowanych Fotografów Google z licencją na wykonywanie zdjęć panoramicznych 360o w technologii Google Street View.
informacje o firmie
***
Agencja Synertime zajęła pierwsze miejsce w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU w rankingu „Agencje PR w social mediach” zorganizowanym przez magazyn PRESS w 2014 roku. W tym samym czasie Sotrender, w zestawieniu profili na Facebooku „Agencje Interaktywne i e-PR”, desygnował Synertime jako jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends - za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje.
Zgodnie z założeniami strategicznymi, Synertime stale rozwija swoje kompetencje w obszarze e-PR, by dostarczać klientom kompletny pakiet usług komunikacyjnych. Obecnie agencja realizuje działania online z zakresu m.in.: social media, buzz marketing, strony internetowe, działania z blogerami i influencerami.
informacje o firmie
***
Agencja Synertime zajęła pierwsze miejsce w kategorii AGENCJE PR NA FACEBOOKU w rankingu „Agencje PR w social mediach” zorganizowanym przez magazyn PRESS w 2014 roku. W tym samym czasie Sotrender, w zestawieniu profili na Facebooku „Agencje Interaktywne i e-PR”, desygnował Synertime jako jedyną polską agencją PR ujętą w lipcowym rankingu Fanpage Trends - za swoje efekty w zakresie angażowania fanów w interakcje.
Zgodnie z założeniami strategicznymi, Synertime stale rozwija swoje kompetencje w obszarze e-PR, by dostarczać klientom kompletny pakiet usług komunikacyjnych. Obecnie agencja realizuje działania online z zakresu m.in.: social media, buzz marketing, strony internetowe, działania z blogerami i influencerami.