praca media/marketing/reklama

„Szef i reszta” - kampania Pracuj.pl powraca w wersji online

10.04.2017 | pracuj.pl

Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu.

Historie przedstawione w spotach, zgodnie z hasłem kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”, mają w przewrotny sposób prowokować widzów do zastanowienia się nad rozpoczęciem poszukiwań nowej, lepszej pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl.
 



Kampania wystartowała 22 marca br. i będzie prowadzona w mediach społecznościowych do początku maja. Łącznie planowana jest emisja kilkunastu spotów. Do tej pory opublikowano pięć odcinków: Napiecie, Podtopienie, Edukacja, Jądro, Sesja energetyzująca z guru Shadu Babą'o'Babą.

Za przygotowanie konceptu i produkcję spotów odpowiada agencja Scholz and Friends. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się Zespół ds. promocji online Grupy Pracuj.

informacje o firmie

Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl

informacje o firmie

Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny. Kandydatom dostarcza codziennie ponad 40 tysięcy oferty pracy od atrakcyjnych pracodawców, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju kariery zawodowej oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj, będącej właścicielem wiodących marek na rynku rekrutacji on-line w Polsce i na Ukrainie. www.pracuj.pl