nowe produkty/usługi polityka media/marketing/reklama
„Wprost”: o dwóch takich, co rozbili Unię
Obszerny raport i komentarze po ostatnich wydarzeniach w Brukseli i w kraju, powrót „Milionerów” i „Klienci gorszego sortu”, czyli czym zagraniczne koncerny faszerują Polaków – to tylko niektóre z propozycji dla czytelników tygodnika „Wprost” na najbliższy tydzień.
"Po sromotnej porażce w sprawie zablokowania kandydatury Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej polski rząd powinien wysłać Unii sygnał, że potrafi być pragmatyczny. Niestety, wygląda na to, że nie będzie do tego zdolny” – pisze Eliza Olczyk w tekście „Samotna szarża PiS”.
Ponadto w numerze:
- Andrzej Godlewski pisze o scenariuszach dla Unii Europejskiej, która "musi się zmienić, bo bez tego nie przetrwa".
- Wywiad z Pieterem Cleppe, szefem brukselskiego Open Europe, wpływowego brytyjskiego think tanku.
- Anatomia politycznej zdrady, czyli jak politycy wychodzili na partyjnych transferach.
- „Wprost” dotarł do przykładów produktów, które maja gorszy skład w Polsce, a lepszy w Europie Zachodniej. Chociaz tu i tam są sprzedawane pod tą samą marką.
- Mamy sygnały od sędziów liniowych, że kibicują naszym planom rozbicia sędziowskiej arystokracji – mówi w rozmowie z Arturem Grabkiem i Marcinem Dzierżanowskim wiceminister sprawiedliwości Marcin Warchoł.
- Wywiad z Robertem Raczyńskim, prezydentem Lubina, który stwierdza, że „jest ferment w samorządach”.
- „Rezygnacja z telewizji sprzyja budowaniu więzi, oszczędza czas i wcale nie zubaża kulturowo człowieka – mówią ci, którzy zrezygnowali. Sami nie wiedzą, że telewizję nadal konsumują, tylko inaczej” – pisze Marcin Cichoński.
- Wielki powrót „Milionerów” do telewizji opisuje Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin.
- Wiceprezes TVP Maciej Stanecki opowiada Grzegorzowi Sadowskiemu o planach telewizji publicznej na najbliższe miesiące.
- „Patriarchacie, strzeż się! Nadchodzi nowy feminizm. Nie będzie się patyczkował” – pisze Magda Papuzińska.
- Upadek kalifatu na terenie Syrii i Iraku nie będzie końcem wojny z islamskim terroryzmem. ISIS, tak jak kiedyś Al-Kaida, zejdzie do podziemia i może przenieść swoją walkę do Europy” – przestrzega Anna Gwozdowska.
- Wywiad ze Stingiem, który mówi „Wprost”, dlaczego demokracja w sztuce się nie sprawdza i skąd wziął pomysł na tytuł swojej ostatniej płyty.
Te oraz wiele innych materiałów w najnowszym numerze „Wprost”, który w niedzielę 12 marca od godziny 20.00 będzie dostępny w formie e-wydania na e.wprost.pl. Dzień później trafi do kiosków w całej Polsce.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
informacje o firmie
Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
informacje o firmie
Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.