nowe produkty/usługi styl życia turystyka/wypoczynek
Najwyższe standardy gościnności w XII-wiecznym Opactwie - Hotel Podklasztorze już pod szyldem Best Western
Wraz z końcem lutego swoje podwoje dla podróżnych otworzył Best Western Plus Hotel Podklasztorze. Hotel położony w XII-wiecznym Opactwie Cystersów do dyspozycji gości oddaje 53 zmodernizowane pokoje, odmienione lobby oraz restaurację, łączące w sobie międzynarodowe standardy sieci oraz wyjątkowy, historyczny charakter miejsca.
Best Western Plus Hotel Podklasztorze zlokalizowany jest w Sulejowie i stanowi część dawnego XII-wiecznego Opactwa Cystersów, jednego z najlepiej zachowanych tego typu zespołów w Europie. Historyczną i kulturową wartość sulejowskiego kompleksu potwierdza uzyskany w 2012 roku status pomnika historii, przyznawany obiektom o szczególnych wartościach materialnych i niematerialnych cechujących się dużym znaczeniem dla dziedzictwa kulturowego kraju.
W ramach wartej kilkanaście milionów złotych modernizacji, Best Western Plus Hotel Podklasztorze zyskał m.in. nowy, odzwierciedlający historyczny klimat obiektu, wystrój części mieszkalnej. Nazwy 53 pokoi nawiązują do codziennych zajęć i obowiązków średniowiecznych mnichów – do dyspozycji gości oddano chociażby Celę Skryby, Celę Zielarza czy Celę Bartnika. Zgodnie z międzynarodowymi standardami sieci, wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor, telefon, Wi-Fi, sejfy, lodówki, zestaw powitalny (czajnik, filiżanki, kawę, herbatę, wodę), suszarki oraz kosmetyki.
Metamorfozę przeszło również recepcyjne lobby, które zyskało średniowieczną aranżację oraz komfortową przestrzeń do relaksu przy kominku. W ramach inwestycji nowy wygląd zyskała także restauracja hotelowa, w której odwiedzający Best Western Plus Hotel Podklasztorze mogą skosztować piwa warzonego według średniowiecznej receptury, konfitur, wypiekanego na miejscu chleba, a także wędlin z hotelowej wędzarni.
- Best Western Plus Hotel Podklasztorze to wyjątkowa inwestycja, w której najwyższe standardy gościnności łączą się z niesamowitą historią obiektu. Tym bardziej jesteśmy dumni mogąc otworzyć jej podwoje dla gości – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję.
W ofercie hotelu znajdują się m. in. SPA & wellness, basen, lekcje historii oraz szereg udogodnień dla miłośników aktywnego spędzania czasu.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.