nowe produkty/usługi polityka media/marketing/reklama
„Wprost”: kto będzie miał największy wpływ na rzeczywistość w 2017 roku?
Do kogo będzie należał 2017 rok? Co będzie modne w nadchodzącym roku? O czym będą pisać media? Co stanie się przedmiotem pożądania klientów na całym świecie? Jakie słowa będą się najczęściej pojawiać w mediach społecznościowych? O najważniejszych trendach na 2017 rok piszemy w nowym numerze „Wprost”.
Ponadto w numerze:
- Eliza Olczyk rozmawia z prof. Jadwigą Staniszkis o tym, co wydarzy się w polityce w 2017 roku. – Jarosław Kaczyński nie ma się dokąd wycofać z polityki, ale widać po nim znużenie. Szuka momentu, który mógłby być dla niego symbolicznym zwieńczeniem. Musi znaleźć formułę zakończenia swojej aktywności – mówi socjolog.
- Andrzej Duda, opozycja, a może PiS? „Wprost” sprawdza, kto zyskał, a kto stracił na ostatniej wojnie parlamentarnej.
- Chcę się ułożyć z Białorusią – mówi w rozmowie z Elizą Olczyk i Jakubem Mielnikiem szef MSZ Witold Waszczykowski.
- Anna Gwozdowska rozmawia ze Scottem Stewartem, ekspertem instytutu Stratford o tym czy czekają nas kolejne zamachy oraz możliwych konfliktach światowych
- Początek nowego roku to dla wróżbitów i astrologów czas żniw. Polacy chcą wiedzieć, co ich czeka w przyszłości. I są gotowi słono za to zapłacić. O przyszłościowym rynku wróżbitów Agata Jankowska
- Dr Kevin Dutton przekonuje, że odkrycie w sobie psychopatycznych cech pomoże odnieść sukces w życiu
- Grzegorz Sadowski przedstawia podsumowanie 2016 roku i prognozy na najbliższe miesiące w biznesie i gospodarce
- Polska jako jedno z kilkunastu państw na świecie posiada na Pacyfiku działkę. Ma ona wielkość jednej czwartej naszego kraju i kryją się na niej skarby warte nawet 130 mld dolarów. O polskim skarbie na Pacyfiku pisze Kamil Nadolski
- Biografia słynnego projektanta pokazuje, jaki mrok potrafi skrywać blichtr świata mody. Michał Zaczyński o kontrowersyjnym projektancie Alexandrze McQueenie.
- „Wprost” ocenia 2016 rok w popkulturze
Te oraz wiele innych materiałów w najnowszym numerze "Wprost", który 27 grudnia trafi do kiosków i będzie dostępny w formie e-wydania na http://e.wprost.pl/.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
informacje o firmie
Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
informacje o firmie
Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.