nowe produkty/usługi polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy”: śledztwo w sprawie grobu św. Piotra
– Jesteśmy krajem, w którym katolicyzm w wymiarze powszechnym jeszcze się utrzymuje. To jest wartość. I o to toczy się ideologiczna walka – mówi ks. bp. Michał Janocha w rozmowie z Tomaszem P. Terlikowskim w najnowszym, świątecznym wydaniu tygodnika „Do Rzeczy”.
Ponadto w numerze:
– Czarna legenda Franciszka – rozmowa Piotra Włoczyka z Elisabettą Piqué, argentyńską dziennikarką, autorką biografii papieża Franciszka.
– Spisany w II w. apokryf „Dzieje Piotra” podaje, że apostoł został ukrzyżowany na własne życzenie głową w dół, a miejscem kaźni był tzw. Cyrk Nerona – pisze Piotr Kowalczuk z Rzymu w artykule „Poszukiwania grobu św. Piotra”.
– Prawo do zgromadzeń jest najważniejsze – mówi prezydent Andrzej Duda w rozmowie z Pawłem Lisickim, Kamilą Baranowską i Piotrem Gabryelem.
– Beata Szydło stworzyła własny styl sprawowania funkcji premiera. To dziś jeden z największych atutów PiS – zauważa Piotr Semka w tekście „Rok walecznej kobiety”.
– Ludzie prawicy i lewicy w jednym są zgodni: niewielu polityków budzi takie emocje jak Antoni Macierewicz. Jednak ile osób naprawdę go zna? – zastanawia się Wojciech Wybranowski w artykule „Macierewicz jakiego nie znacie”.
– Michał Tusk politykę omijał szerokim łukiem, ale z czasem go dopadła. A niebawem nastąpi ciąg dalszy – pisze Jakub Kowalski w tekście „Jaki ojciec, nie taki syn”.
– „Sok z Buraka” to największy profil polityczny na polskim Facebooku. Jak powstał, kto go prowadzi i kto wspierał jego działanie? – tłumaczy Marcin Makowski w artykule „Sok z hejtu”.
– Chciałbym być porządny – mówi kompozytor Michał Lorenc w rozmowie z Grzegorzem Brzozowiczem.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak o „człowieku w żelaznej masce”, Rafał A. Ziemkiewicz o elitach bez narodów oraz „Alfabet malkontenta” Łukasza Warzechy.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 19 grudnia 2016. Tygodnik „Do Rzeczy” można też czytać w popularnej na całym świecie aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival), e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576) oraz w nowej aplikacji odpowiednio dla:
- systemu Android: (https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.dorzeczy)
- systemu iOS (https://itunes.apple.com/us/app/do-rzeczy/id1096077652?mt=8).
Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji dźwiękowej w Audiotece.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Wydawcą tygodnika „Do Rzeczy” jest Orle Pióro, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Wydawcą tygodnika „Do Rzeczy” jest Orle Pióro, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.