nowe produkty/usługi internet turystyka/wypoczynek
Best Western z nową, responsywną wersją globalnej strony internetowej
Całkowite przeprojektowanie istniejącej, wielokrotnie nagradzanej strony podkreśla ciągłe zaangażowanie Best Western w poszukiwanie innowacji
Środa, 26 października 2016 r. – Phoenix, USA – sieć Best Western® Hotels & Resorts ogłosiła uruchomienie nowej platformy BestWestern.com. Firma skupiła się na optymalizacji i usprawnieniu interakcji z klientami na poziomie wszystkich kanałów cyfrowych. Nowa wersja strony zawiera bardzo wizualne, interaktywne elementy i dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik - smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego. W efekcie jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika.
Przez pięć kolejnych lat, platforma BestWestern.com zdobywała tytuł najlepszej strony wg. Dynatrace. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że nie możemy spocząć na laurach i musimy nadal pracować nad naszą obecnością w świecie cyfrowym, tak abyśmy niezmiennie znajdowali wspólny język z dzisiejszymi podróżnikami – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. Nasz zespół podjął decyzję, aby zacząć od zera poprzez budowę platformy, która jest w pełni zgodna z oczekiwaniami klientów. Wierzymy, że nowa strona zdobędzie tyle samo, jeśli nie więcej, wyróżnień, co ostatnia, i będzie dalej pozycjonować Best Western jako sieć innowacyjną, podczas gdy obchodzimy 70-lecie naszej działalności – dodał Kong.
Nowa strona BestWestern.com w znacznym stopniu ogranicza ilość kroków i kliknięć niezbędnych do realizacji rezerwacji i wprowadza inteligentne filtry, które pomogą podróżującym znaleźć idealny hotel. Integracja ze światowej klasy technologią, jak chociażby Google Places API w zakresie map i atrakcji w okolicy, stanowi wartość dodaną do tego, co oferuje sama strona. Dodatkowo, modyfikacja planu podróży czy anulacja rezerwacji online są teraz prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
W ciągu ostatnich trzynastu miesięcy, Best Western starannie pracowało nad odświeżeniem technologii służącej klientom – powiedział Greg Adams, dyrektor działu digital Best Western Hotels and Resorts. Jesteśmy pewni, że nowa strona umożliwi zaangażowanie naszych gości w sposób bardziej atrakcyjny i intuicyjny, zapewniając doskonałą jakość obsługi klienta oraz wzrost dochodów dla naszych obiektów – dodał Adams.
Uruchomienie nowej strony internetowej Best Western jest elementem szeroko zakrojonych inwestycji w technologię, który stanowić będzie solidną podstawę do kolejnych udogodnień. Dodatkowe zmiany wprowadzone ostatnio obejmują ponad 2000 nowych indywidualnych stron obiektów – jedna dla każdego z hoteli w Ameryce Północnej. Wprowadzono także nową stronę mobilną i aplikacje, które trzykrotnie zwiększą przychód z urządzeń przenośnych. Każdy z tych kanałów ma na celu dostarczenie rozwiązań nakierunkowanych na klienta, m. in. interaktywnej mapy, która wskazuje pobliskie atrakcje i ciekawe miejsca.
Polski oddział sieci Best Western przewiduje wdrożenie nowej strony w przyszłym roku.
Aby zobaczyć nową platformę należy odwiedzić BestWestern.com.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.