nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek
Sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 7 basenów olimpijskich, przestrzeń do pracy w pokojach i dogodna lokalizacja, czyli biznesowa oferta w Best Western
Klimatyzowane pomieszczenia, przestronne sale konferencyjne i komfortowa przestrzeń do pracy w pokojach to tylko część udogodnień, które znajdują się w biznesowej ofercie największej na świecie rodziny hotelowej. Obiekty pod szyldem Best Western proponują swoim gościom m. in. sale warsztatowe, usługi sekretarskie i przestronne, bezpłatne parkingi. Łączna powierzchnia sal konferencyjnych, którymi dysponują hotele sieci, to aż 8878 m2. Odpowiada ona ponad 7 basenom olimpijskim.
Największe bazy konferencyjne
Do największych centrów konferencyjnych w portfolio Best Western należą Best Western Premier Hotel Forum Katowice (ponad 1000 m2) oraz wchodzące w skład Best Western Business Hotels & Conference Center obiekty Best Western Efekt Express Kraków Hotel i Best Western Premier Kraków Hotel (łącznie ponad 1400 m2). Best Western Business Hotels & Conference Center to nowoczesny kompleks hotelowo-konferencyjny, składający się z dwóch czterogwiazdkowych hoteli. Obiekty usytuowane są w odległości 30 metrów od siebie, dzięki czemu umożliwiają organizację przedsięwzięć dla 700 gości. Największe zaplecze konferencyjne pośród hoteli Best Western posiada usytuowany w sercu Kielc Best Western Grand Hotel. Dysponuje on salami o łącznej powierzchni 2631 m2 oraz licznymi udogodnieniami zarówno dla gości - m. in. strefa fitness, łaźnia parowa z aromaterapią czy gabinet masażu - jak i organizatorów wydarzeń np. winda do transportu sprzętu oraz samochodów.
Aż do 90% gości biznesowych w strukturze klientów
Duża elastyczność oraz wysoka jakość obsługi przekładają się na strukturę gości hotelowych. Wśród hoteli, w których ponad połowa odwiedzających, to osoby przyjeżdżające w celach biznesowych, znajdują się m. in. warszawski Best Western Hotel Poleczki czy Best Western Plus Ferdynand w Rzeszowie. Blisko 70% gości Best Western Q Hotel Plus Kraków to goście biznesowi - zarówno podróżujący w celach służbowych, jak i zatrzymujący się w hotelu w związku z organizowanymi w nim konferencjami. W przypadku Best Western Hotel Trybunalski wskaźnik ten osiąga aż 80%, a w Best Western Plus Brzeg Centrum 85%. Rekordzistą wśród obiektów sieci jest Best Western Plus Arkon Park Hotel, w strukturze którego goście korzystający z oferty biznesowej stanowią aż 90%.
Nie tylko konferencje
Poza bazą konferencyjną, obiekty zrzeszone w sieci dysponują także zapleczem do innego rodzaju aktywności biznesowych. W warszawskim Best Western Hotel Felix do dyspozycji gości jest sześć kameralnychsal warsztatowych – w których pracować może w zależności od ustawienia sali od 14 do 120 osób. Dodatkowy pokój biznesowy, przystosowany do organizacji spotkań w mniejszym gronie bądź rozmów rekrutacyjnych, oferuje m. in. Best Western Plus Ferdynand w Rzeszowie. Dedykowaną salę VIP oraz salę do pracy warsztatowej posiada także warszawski Best Western Hotel Portos.
Odpowiednia przestrzeń do pracy
Wychodząc naprzeciw potrzebom osób podróżujących służbowo, hotele Best Western zadbały także o odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni w pokojach aby umożliwić gościom komfortowe warunki pracy. Wygodne biurka czekają m. in. na klientów Best Western Hotel Jurata i Best Western Villa Aqua Hotel, a odwiedzający Best Western Galicya oraz Best Western Kraków Old Town w pokojach o podwyższonym standardzie mają do dyspozycji dodatkowe podkładki pod laptopa. Specjalne stanowisko dla gości, do których dyspozycji oddane są komputer, drukarka i skaner, posiada m.in. wrocławski Best Western Prima. Z kolei Best Western Q Hotel Plus Kraków stworzył specjalną, wyciszoną strefę business z komputerami oraz wszelkim niezbędnym sprzętem.
Dopasowanie do potrzeb klienta
Goście Best Western mogą liczyć nie tylko na uprzejmą i pomocną obsługę, lecz także na usługi i oferty skrojone na miarę ich potrzeb. Większość hoteli dzięki systemom ścian przesuwnych oferuje możliwość dostosowania rozmiaru sali konferencyjnej do oczekiwań klienta. Takie rozwiązanie proponują chociażby Best Western Q Hotel Plus Wrocław czy Best Western Hotel Jurata. Dodatkowe rabaty na noclegi przy organizacjach spotkań biznesowych oferuje m. in. Best Western Bonum Hotel. Na pomoc związaną z wykonaniem kserokopii, skanu dokumentów czy ich bindowaniem mogą liczyć klienci Best Western Efekt Express Kraków Hotel oraz Best Western Premier Kraków Hotel, których recepcje przez całą dobę na życzenie klienta świadczą usługi sekretarskie. Z kolei w Best Western Grand Hotel Kielce pod kątem spotkań biznesowych skonstruowane zostało wyjątkowe menu oparte na zasadach Brainfood - w zależności od pory dnia i sezonu, menu jest komponowane i prezentowane tak aby jedzenie wpływało pozytywnie na pracę umysłową oraz samopoczucie uczestników
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.