nowe produkty/usługi praca media/marketing/reklama

Nowości i awanse w Synertime

21.09.2016 | Synertime

Zespół konsultantów agencji Synertime zasiliła Marta Bełza, Senior Account Executive, była dziennikarka Gazety Wyborczej, która będzie pełnić rolę lidera samodzielnego zespołu. Związana od 3 lat z agencją Żaneta Hiszpańska awansowała na stanowisko Account Managera.

Marta Bełza przez 6 lat była dziennikarką Gazety Wyborczej w Olsztynie. Zajmowała się głównie tematyką polityczną i społeczną. Z PR-em związana jest od 2013 r. Przygotowywała kompleksowe strategie komunikacji dla klientów z różnych branż, współpracowała z organizacjami pozarządowymi oraz prowadziła konsultacje społeczne. W Synertime, gdzie objęła stanowisko Senior Account Executive, ceni sobie przede wszystkim możliwość udziału w ciekawych projektach, indywidualne podejście do klientów oraz młody, kreatywny zespół.  Marta będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów związanych z FMCG, CSR-em, start upami oraz kulturą.

Żaneta Hiszpańska jest związana z agencją Synertime od 2013 roku. Szerokie doświadczenie zawodowe zdobywała w pracy przy projektach z zakresu brand PR, CSR i PR-u korporacyjnego. Jako Account Manager odpowiada za kompleksową obsługę PR stałych klientów agencji z sektorów helathcare, żywności i żywienia, IT oraz turystyki. Pełni rolę lidera 6-osobowego zespołu. W Synertime największą satysfakcję daje jej możliwość pracy z najlepszymi specjalistami w branży PR, a dzięki temu ciągły rozwój osobisty.

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.