nowe produkty/usługi praca sprawy społeczne

Zachowania konsumentów na celowniku firm

12.09.2016 | redakcja infoWire.pl

Chcesz dowiedzieć się czegoś o sobie? A może wolisz lepiej poznać kandydatów do pracy lub precyzyjniej określić grupę klientów, do których zamierzasz trafić ze swoim produktem? Sprawdź, jakimi kategoriami myślą te osoby, i zdobądź wiedzę o ich zachowaniach w konkretnych sytuacjach.

Do tej pory testy psychometryczne znane na polskim rynku pozwalały opisać osobowość, kompetencje, talenty i predyspozycje badanych. „Nowe narzędzie MindSonar pokazuje podłoże tych kompetencji. Szuka wzorców. Analizuje systemy wartości oraz style myślenia osób indywidualnych lub grup w konkretnym kontekście” – mówi serwisowi infoWire.pl trener kreatywności i coach Agnieszka Nadstawna.

MindSonar może służyć do rozwoju osobistego i zmiany własnych postaw, ale ma zastosowanie także w szeroko pojętym marketingu. Pozwala lepiej dopasować komunikat reklamowy czy PR-owy i stworzyć dokładny profil potencjalnego klienta. Narzędzie to przyda się również w dziale HR. Dzięki niemu rekrutacja będzie precyzyjniejsza, a motywacja zatrudnionych – skuteczniejsza. Pomoże to firmie zaoszczędzić pieniądze, ponieważ rotacja na stanowiskach się zmniejszy.

Wszystko, czego potrzebujemy do wykonania testu, to komputer, głośniki lub słuchawki i dostęp do internetu. „Wyniki przeanalizuje i zinterpretuje dla nas coach, u którego rozpoczniemy badanie” – informuje ekspertka.

załączniki