styl życia turystyka/wypoczynek
Własne wędzarnie, regionalny koloryt i sezonowe przysmaki, czyli dedykowana smakoszom oferta hoteli Best Western
Klienci Best Western, największej globalnej rodziny hotelowej, mają do wyboru nie tylko liczne lokalizacje obiektów, ale także różnorodne oferty znajdujących się w nich restauracji. Rozmaitość dań proponowanych przez szefów kuchni podkreśla indywidualny profil hoteli zrzeszonych w sieci i sprawia, że każdy z obiektów może zaproponować swoim gościom wyjątkowe doświadczenie kulinarne.
Lokalny koloryt
Podczas pobytu w Best Western z pewnością warto skusić się na degustację dań inspirowanych regionalnymi tradycjami kulinarnymi. Goście odwiedzający białostocki Best Western Hotel Cristal mają możliwość skosztowania dań takich jak inspirowane podlaskimi tradycjami tatar z żubra oraz comber z jelenia podawany na wytrawnym sękaczu aromatyzowanym trawą żubrową. Z kolei Q Hotel Wrocław, BW Premier Collection oferuje swoim gościom okoliczne kozie sery pochodzące z Łomnicy oraz specjalne inspirowane regionem karty – obecnie Ryby z doliny Baryczy – wypełnione potrawami skomponowanymi w oparciu o świeże, lokalne produkty. Miejscowe specjały proponuje także Best Western Premier Hotel Forum Katowice - w restauracyjnej karcie można znaleźć tradycyjną kuchnię śląską oznaczoną znakiem „Śląskie Smaki” np. wątróbkę z królika z sosem jabłkowym i racuchami z kaszy gryczanej.
Przysmaki sezonowe
Szefowie kuchni w hotelach należących do sieci dbają także o to, aby goście mieli szeroki wybór dań w ramach dodatkowych kart sezonowych, komponowanych cyklicznie, w zależności od pór roku i dostępności świeżych produktów. W Q Hotel Kraków, BW Premier Collection oprócz składającej się z sezonowych dań głównej karty menu, goście mogą skosztować także dań z dodatkowych wkładek, poświęconych chociażby jagnięcinie czy szparagom. Z kolei gdański Best Western Bonum Hotel swoim gościom proponuje m. in. chłodnik truskawkowy. W sezonowych daniach nie brakuje także typowo polskich akcentów – w Best Western Premier Kraków goście spragnieni swojskich smaków mogą zamówić m. in. jajko sadzone z fasolką szparagową po polsku, kalafiorem, młodymi ziemniaczkami i kefirem.
Wyroby własne
Restauracje w hotelach zrzeszonych w sieci polegają wyłącznie na sprawdzonych dostawcach, dodatkowo wiele z nich proponuje klientom również przetwory czy wędliny swojej produkcji. Wśród hoteli mogących pochwalić się własną wędzarnią znajdują się Best Western Airport Modlin oraz Best Western Grand Hotel w Kielcach, który poza wędzonymi rybami, szynkami czy pastrami, gościom oferuje także domowej roboty dżemy, powidła i oliwy smakowe. W gronie obiektów proponujących gościom własne wybory znajduje się także Best Western Hotel Jurata, który poza marynowanymi i peklowanymi na miejscu mięsami, w oparciu o tradycyjne przepisy produkuje także białą kiełbasę i smalec. Po zakończeniu sezonu letniego rozpoczyna również wypiek domowego pieczywa.
Kuchnia wegetariańska
Ci, którzy nie jadają mięsa i ryb, z pewnością nie wyjadą z hoteli Best Western zawiedzeni. Wszystkie obiekty należące do sieci wychodzą naprzeciw potrzebom gości na życzenie dostosowując potrawy do wymogów diety wegetariańskiej bądź wegańskiej. Większość z hoteli ma w swoim menu specjalne pozycje bezmięsne. Przykładowo, w płockim Best Western Hotel Petropol w karcie dań można znaleźć medaliony z selera z puree z pieczonego jabłka z dodatkiem sałatki z roszponki, Best Western Efekt Express w Krakowie proponuje krem z pieczonych czerwonych buraków i ananasa, a piotrkowski Best Western Hotel Trybunalski serwuje terrinę z buraków i koziego sera z sosem ailo limonkowym. Wyjątkowe potrawy dla wegetarian w swojej karcie posiadają także m.in. serwujący zielone tagliollini z suszonymi pomidorkami, cukinią, orzeszkami pini w aromacie lazura Best Western Premier w Krakowie czy Best Western Hotel Opole Centrum, gdzie spróbować można pieczonego bakłażana nadziewanego ratatouille, podanego z ziołowym kuskusem i sosem pesto.
Karta przyjazna alergikom
W restauracjach hotelowych sieci Best Western menu dostosowane są także do potrzeb gości unikających alergenów. W kartach znajdują się oznaczenia zgodne z unijnymi przepisami w zakresie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Za przykład może służyć chociażby Best Western Hotel Jurata. Podobne oznaczenia spotkają także goście Best Western Kraków Old Town czy Best Western Plus Business Faltom Hotel Gdynia, który w swojej karcie dodatkowo posiada 10 pozycji dań bezglutenowych.
Nie tylko kulinaria
Wyjątkowa oferta Best Western skierowana do smakoszy nie ogranicza się wyłącznie do potraw. Już niebawem, dzięki zakończeniu projektu związanego z kompleksową modernizacją zabytkowej kamienicy z lat 30. XX wieku, goście będą mogli odwiedzić zlokalizowany w Katowicach Best Western Browar Mariacki, wyjątkowy obiekt łączący w sobie hotel oraz browar restauracyjny. Goście osobiście będą mogli śledzić proces produkcji piwa oraz skosztować lokalnego wyrobu w hotelowej restauracji.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.