nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Nowość! Jogurtowa przekąska od marki Kupiec

15.07.2016 | KUPIEC

Marka Kupiec, w odpowiedzi na oczekiwania rynku i wpisane w profil działalności cele, oferuje konsumentom coraz to nowe produkty z segmentu zdrowej żywności. Firma wprowadziła właśnie na rynek słodką, chrupiącą przekąskę - wafelki ryżowe w polewie jogurtowej.

Polacy bardzo często sięgają po przekąski, co udowadnia m.in. raport opracowany przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia „Od jedzenia humor się zmienia” (prezentacja graficzna dostępna pod adresem http://kupiec.pl/zdrowainspiracja/od-jedzenia-humor-sie-zmienia/). Wśród najczęściej wybieranych przekąsek są  głównie słodycze, takie jak batoniki, ciasteczka czy drożdżówki. Odpowiadając na preferencje konsumentów, Kupiec prezentuje nowość produktową - wafelki ryżowe w polewie jogurtowej. Ta propozycja idealnie sprawdzi się jako samodzielna przekąska lub baza pod desery.

Wafelki są pożywne i lekkie, nie zawierają glutenu. Wypiekane z całych ziaren brązowego ryżu, zachowują te same składniki, co w ryżu naturalnym. Dzięki temu każda porcja to źródło cennych witamin i składników odżywczych. Produkt jest naturalny – nie zawiera konserwantów, żadnych szkodliwych substancji ani ulepszaczy.

Wartość odżywcza w 100 g produktu:

Wartość energetyczna – 479 kcal

Tłuszcze – 21,2 g

Węglowodany - 63,8 g

Białko – 6,5 g

informacje o firmie

O marce KUPIEC

Jeden z wiodących producentów zdrowej żywności w Polsce, na rynku od 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się produkty bazujące wyłącznie na naturalnych składnikach, zgodne z piramidą żywienia, a tym samym chętnie wykorzystywane w dietetyce. Kasze, ryże, wafle, owsianki, warzywa strączkowe, pieczywo chrupkie czy produkty bezglutenowe z biało-zielonym logo KUPCA to od lat naturalny wybór Polaków. Dbałość o wysokie standardy jakości, bezpieczeństwo i kształtowanie zdrowych nawyków w Polsce to wartości niezmiennie wpisane w tradycję marki.

Od września 2015 roku, inicjator i realizator programu edukacyjnego „Zdrowe Nietrudne” dedykowanego uczniom szkół podstawowych z całej Polski.

informacje o firmie

O marce KUPIEC

Jeden z wiodących producentów zdrowej żywności w Polsce, na rynku od 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się produkty bazujące wyłącznie na naturalnych składnikach, zgodne z piramidą żywienia, a tym samym chętnie wykorzystywane w dietetyce. Kasze, ryże, wafle, owsianki, warzywa strączkowe, pieczywo chrupkie czy produkty bezglutenowe z biało-zielonym logo KUPCA to od lat naturalny wybór Polaków. Dbałość o wysokie standardy jakości, bezpieczeństwo i kształtowanie zdrowych nawyków w Polsce to wartości niezmiennie wpisane w tradycję marki.

Od września 2015 roku, inicjator i realizator programu edukacyjnego „Zdrowe Nietrudne” dedykowanego uczniom szkół podstawowych z całej Polski.