zdrowie towary konsumpcyjne rodzina
Gerber wprowadził tubki pełne owoców
Czy zdrowe żywienie dziecka i wygoda rodzica mogą iść ze sobą w parze? GERBER udowadnia, że to możliwe, wprowadzając na rynek nową linię produktów – owocowe deserki w tubkach.
Dlaczego dzieci kochają owoce?
Dzieci chętnie sięgają po owoce, głównie ze względu na ich słodki smak, różnorodność kształtów, kolorów i aromatów. Owoce to jednak nie tylko przyjemność dla małego podniebienia, ale także ważne źródło witamin niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowląt i małych dzieci, m.in. C czy A i składników mineralnych (mangan). Znaleźć w nich można także błonnik pokarmowy i sporą dawkę wody, niezwykle ważnej dla prawidłowego nawodnienia malucha.
Istotna jest tu różnorodność – kiedy tylko wiek dziecka na to pozwala, warto maksymalnie urozmaicać rodzaj podawanych owoców – od najbardziej oczywistych jak jabłuszka, gruszki, banany przez mniej kojarzone z żywieniem dzieci (truskawki, jagody), do najbardziej egzotycznych, np. mango. Nie istnieje produkt, który jest w stanie samodzielnie zaspokoić potrzeby dziecka, jednak korzystając z bogactwa owoców możliwe jest dostarczenie maluchowi mnóstwa radości i zdrowia. Nawet jeśli dziecko przy pierwszym podaniu odrzuca dany owoc, nie należy rezygnować – sposobem na zaznajomienie go z nowym doświadczeniem jest dawanie mu kolejnych szans na polubienie produktu. Kryterium wyboru powinno być pochodzenie owoców – w diecie dziecka pożądane są wyłącznie te ze sprawdzonych źródeł, spełniające rygorystyczne normy żywności dla niemowląt i małych dzieci zebrane w odpowiednim stadium dojrzałości.
Owoce należą do jednych z pierwszych produktów, które poznają dzieci. Powinny jednak pojawić się w posiłkach przynajmniej 2 tygodnie po wprowadzeniu pierwszych warzyw. Odwrócenie kolejności może utrudnić zaakceptowanie przez maluszka wytrwanego smaku warzyw.
Jak włączyć owoce do diety dziecka?
Możemy wreszcie cieszyć się ciepłymi, słonecznymi dniami, sprzyjającymi długim spacerom z maluchem. Przed każdą z takich wypraw pojawiają się jednak 2 dylematy – jak dziecko ubrać i co zabrać dla niego do jedzenia – mały brzuszek nie może przecież czekać na powrót do domu. W odpowiedzi na potrzeby rodziców i chcąc pomóc w rozwiązaniu przynajmniej części z ich problemów, GERBER stworzył nową serię owocowych deserów. Gładki przecier, taki jak ten w tubkach GERBER, to najlepszy sposób podania owoców małym łasuchom. Dzięki wyjątkowemu sposobowi zapakowania – łatwej do zabrania tubce, stanowią idealną przekąskę w trakcie małych i większych podróży. Starsze dzieci mogą wyjadać owoce prosto z tubki – nie potrzeba nawet łyżeczki! Dodatkowo, produkt nie wymaga przechowywania w temperaturze chłodniczej, może więc podróżować w torbie mamy lub taty i spokojnie czekać na moment, kiedy okaże się potrzebny.
Wygoda to jednak nie najważniejsza zaleta tych produktów. GERBER wie, że dla rodziców najistotniejsza jest wysoka jakość posiłków podawanych dziecku, dlatego owocowe deserki to wyłącznie owoce z dodatkiem witaminy C, która wspiera układ odpornościowy maluszka. Natura zadbała o smak owoców i nie ma potrzeby go poprawiać, dlatego produkt nie zawiera dodatku cukru, a jedynie cukry stanowiące naturalny składnik owoców. Nasze najlepsze jabłka w towarzystwie plejady innych, równie smacznych owoców, to dobry sposób na stopniowe rozszerzanie diety i zapoznawanie dziecka z nowymi, nieznanymi jeszcze smakami. Rodzice wybierający produkty GERBER, nie muszą martwić się o jakość surowców wykorzystanych w procesie ich przygotowania – w tym wypadku to specjaliści czuwają, by każde jabłko i brzoskwinia przeszły rygorystyczne testy.
Każda z pełnych owoców tubek przeznaczona jest dla niemowląt i małych dzieci już po 6. miesiącu życia. Dzięki szerokiej ofercie smakowej, każdy rodzic znajdzie produkt odpowiedni dla swojego dziecka, gdyż docelowo w skład linii wchodzić będzie aż 6 produktów:
- GERBER jabłko, brzoskwinia;
- GERBER jabłko, banan, truskawka;
- GERBER jabłko, gruszka;
- GERBER jabłko, jagoda, banan;
- GERBER jabłko, mango;
- GERBER jabłko, morela.
Masa netto: 90 g / Cena rekomendowana przez producenta: 3,69 zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.