nowe produkty/usługi styl życia media/marketing/reklama

Nowa odsłona jakości QAFP w kampanii „Mięso i wędliny QAFP. Dobry Smak z Natury”.

03.06.2016 | think big

Pierwszego czerwca br. rozpoczęła się kampania „Mięso i wędliny QAFP. Dobry Smak z Natury”, mająca na celu promocję kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wieprzowych wyprodukowanych w systemie jakości QAFP. Organizatorem programu finansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), a partnerem akcji, która potrwa cały miesiąc, jest sieć sklepów Alma. Kampanię realizuje agencja THINK BIG.

Program promocyjny zogniskowany jest wokół degustacji produktów QAFP w sieci sklepów Partnera Akcji oraz konkursu dla konsumentów, w którym główną nagrodą jest uczestnictwo aż 5 laureatów w specjalnym, prestiżowym Warsztacie Kulinarnym QAFP - „Zdrowe gotowanie z QAFP”. Organizatorzy przewidzieli także nagrody rzeczowe dla pozostałych uczestników, takie jak torby i fartuchy kuchenne z limitowanej serii. Dwuczęściowy konkurs przewiduje etap kulinarno artystyczny, obejmujący przygotowanie dowolnego dania bądź przekąski z użyciem produktu QAFP, a następnie zamieszczenie jego zdjęcia na Facebooku lub Instagramie. Aby jednak powalczyć o główną nagrodę, należy zarejestrować swój paragon, za który dokonało się zakupów, a następnie odpowiedzieć w ciekawy sposób na proste pytanie związane z tematyką QAFP. Zainteresowanych szczegółami kampanii oraz konkursu także zapraszamy na specjalną stronę internetową www.dobrysmakznatury.pl, gdzie ogłaszane są działania kampanii i można rejestrować paragony konkursowe.

Do stworzenia niezwykłych dań z mięsa wieprzowego idealnym wyborem są produkty wyprodukowane w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Oferowane w nim szlachetne części wieprzowiny takie jak polędwiczka, łopatka, schab, szynka, czy karkówka oraz doskonałe wędliny dają konsumentom pewność, że produkt będzie zawsze wysokiej jakości. Kulinarna wieprzowina OAFP ma smakowitą różowo-czerwoną barwę, przyjemny zapach i niską zawartość tłuszczu. Wykwintne w smaku wędliny takie jak szynki, kabanosy, czy kiełbasy są wytwarzane zgodnie z tradycyjnymi często przekazywanym z pokolenia na pokolenie recepturami, a przy ich produkcji nie używa się substancji poprawiających smak i zapach. Poza doskonałymi walorami smakowymi ważna jest też świeżość produktów, a tą zapewnia system pakowania. Produkty ze znakiem QAFP pakowane są w systemie MAP i próżniowo, co gwarantuje, że wszystkie walory i wysoka jakość mięsa wieprzowego i wędlin będą zachowane na niezmiennym poziomie począwszy od transportu i przechowywania, aż do daty na opakowaniu.

Opracowane przez ekspertów Systemu QAFP szczegółowe procedury i restrykcyjne wymagania zarówno dla hodowców jak i przetwórców kontrolowane są na każdym etapie przez niezależne jednostki certyfikacyjne.

informacje o firmie

Więcej informacji:

 

Anna Król, Think Big

+48 784989550

anna.szostek@thinkbig.com.pl

 

Jolanta Ciechomska

Koordynator Systemu

j.ciechomska@upemi.pl

 

Więcej informacji na:

www.qafp.pl

www.dobrysmakznatury.pl

 

informacje o firmie

Więcej informacji:

 

Anna Król, Think Big

+48 784989550

anna.szostek@thinkbig.com.pl

 

Jolanta Ciechomska

Koordynator Systemu

j.ciechomska@upemi.pl

 

Więcej informacji na:

www.qafp.pl

www.dobrysmakznatury.pl