nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
Trwa kampania reklamowa marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej
Lody „Dla wszystkich, których kochamy” - przekonuje marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej w realizowanej od marca kampanii reklamowej. To już trzeci sezon obecności młodszej marki PPL Koral na polskim rynku.
Nowy serwis www
Przed rozpoczęciem kampanii, na początku roku, marka Bracia Koral wdrożyła nowoczesny serwis www. Na stronie, oprócz prezentacji asortymentu produktów, konsumenci mogą znaleźć stale poszerzaną bazę przepisów na desery i filmów z inspiracjami. Na bieżąco są także aktualizowane informacje o przedsięwzięciach, w które angażuje się marka.
Nowoczesne narzędzia, tradycyjny smak
Serwis www został w pełni zintegrowany z mediami społecznościowymi. Na stronie głównej w czasie rzeczywistym udostępniane są wpisy publikowane na Facebooku i Instagramie. Kanały w Social Mediach są stale rozwijane. Od momentu uruchomienia strony na Facebooku w lipcu ubiegłego roku marka zgromadziła ponad 10 tysięcy fanów. Liczba użytkowników śledzących aktywność marki w wymienionych kanałach stale rośnie.
Spoty i wskazania sponsorskie
W trwającej kampanii reklamowej widzowie mogą oglądać spoty reklamowe marki Bracia Koral w Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat. Marka zdecydowała się ponownie na lokowanie produktów w popularnych programach oraz emisję spotów radiowych. Ponadto kampanię wspierają wskazania sponsorskie.
- W tym sezonie postawiliśmy na szeroką ekspozycję marki Bracia Koral w mediach tradycyjnych. Równolegle prowadzone są działania w Internecie, wspierane działaniami media relations - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Cieszy nas fakt, że coraz więcej konsumentów sięga po produkty marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, doceniając ich walory smakowe i wysoką jakość naszych lodów, przygotowywanych według specjalnie wyselekcjonowanych receptur - dodaje.
Nie tylko ATL
W celu dywersyfikacji kanałów promocji, w bieżącym sezonie uruchomione zostały również działania z zakresu public relations. W maju marka uruchomiła nowoczesne biuro prasowe w technologii wite-service. Bieżące materiały prasowe poświęcone nowościom można pobierać ze specjalnie przygotowanej strony internetowej.
Aktywność marki Bracia Koral można śledzić na stronie www.braciakoral.pl oraz na stronach www.facebook.com/braciakoralPL i https://www.instagram.com/bracia_koral/.
informacje o firmie
Marka Bracia Koral-Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępne są 23 produkty – oferta obejmuje lody impulsowe oraz familijne. Systematycznie i znacząco zwiększając udziały w rynku, marka Bracia Koral-Lody Jak Dawniej oferuje konsumentom oryginalne kompozycje smakowe przygotowywane z najwyższej jakości produktów oraz oparte na specjalnie wyselekcjonowanych recepturach. Puszysta śmietanka, prawdziwe masło, najlepszej jakości kakao, belgijska czekolada, najwyższej klasy bakalie oraz porcje świeżych i soczystych owoców to składniki, dzięki którym lody Bracia Koral choć tworzone dziś, smakują jak dawniej.
informacje o firmie
Marka Bracia Koral-Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępne są 23 produkty – oferta obejmuje lody impulsowe oraz familijne. Systematycznie i znacząco zwiększając udziały w rynku, marka Bracia Koral-Lody Jak Dawniej oferuje konsumentom oryginalne kompozycje smakowe przygotowywane z najwyższej jakości produktów oraz oparte na specjalnie wyselekcjonowanych recepturach. Puszysta śmietanka, prawdziwe masło, najlepszej jakości kakao, belgijska czekolada, najwyższej klasy bakalie oraz porcje świeżych i soczystych owoców to składniki, dzięki którym lody Bracia Koral choć tworzone dziś, smakują jak dawniej.