nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek
Zakupy i podróże za nocleg w hotelach Best Western
Program lojalnościowy Best Western Rewards® (BWR®) oferuje swoim członkom możliwość wymiany punktów na zakupy, podróże czy bezpłatne noclegi w hotelach sieci. Dzięki temu, że od stycznia 2016 punkty nie wygasają i dużo łatwiej je gromadzić, goście Best Western z łatwością zaplanują wymianę punktów na wybrane oferty, których pełną listę można sprawdzić na stronie internetowej Best Western. Dodatkowo Best Western Rewards® wydaje nowo zapisanym gościom cyfrowe karty członkowskie, które dostępne są na wszystkich urządzeniach mobilnych, co stawia BWR® w czołówce branży hotelarskiej.
Karty podarunkowe o różnej wartości na zakupy w takich sklepach jak m.in. Zalando.co.uk, Answear.com, Empik, H&M, Media Markt, Smyk czy TK Maxx, vouchery na posiłki w Pizza Hut, KFC lub Burger Kingu, a także możliwość wymiany punktów na mile lotnicze w takich liniach, jak m.in. American Airlines, AirFrance/KLM czy Air Berlin, to tylko niektóre z opcji oferowanych przez program lojalnościowy Best Western Rewards® w Polsce. Innym sposobem na zrealizowanie zdobytych punktów jest Best Western Travel Card®, która służy jako forma płatności w hotelach sieci. Karta ma określoną wartość (np. 3800 punktów to 15 EUR) i jest dostępna w wielu nominałach – można ją wykorzystać w ramach pobytu w dowolnym z ponad 4 000 hoteli Best Western na świecie. Warunki karty Travel Card dostępne są na stronie www.travelcard.bestwestern.com. Punkty można również zamienić na darmowe noclegi. Best Western Global Free Room Night umożliwia skorzystanie z bezpłatnego noclegu w dowolnym hotelu Best Western w Azji, Australii, Europie, Ameryce Środkowej, Ameryce Północnej i Południowej.
Best Western oferuje także specjalny program stworzony z myślą o małych i średnich firmach. Best Western Business Advantage® daje możliwość uzyskania 10% rabatu od najlepszej dostępnej ceny za każdy pobyt oraz automatycznie nadaje wyższy status w bezpłatnym programie Best Western Rewards®. Co jakiś czas członkom programu oferowane są również specjalne promocje i zniżki.
Program lojalnościowy Best Western Rewards® jest otwarty dla wszystkich klientów sieci, a dołączenie do niego jest bezpłatne. Obecnie BWR® wydaje dla nowo zapisanych członków cyfrowe karty, które dostępne są w systemie Apple, Android i innych systemach operacyjnych. Cyfrowa karta członkowska wyświetla te same informacje, które zawarte są na plastikowej wersji karty, jak również aktualne saldo punktów i poziom członkostwa. Klienci należący do programu otrzymują 10 punktów za każdego wydanego dolara lub nagrody od linii lotniczych/partnerów za każdy pobyt objęty programem lojalnościowym. Od stycznia 2016 punkty przyznawane są za większość dokonywanych rezerwacji, nie ulegają one przedawnieniu i można je wymieniać w każdym momencie. Wprowadzane zmiany świadczą o zaangażowaniu Best Western w to, aby poziom obsługi klientów programu był jak najwyższy.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.