wydarzenia media/marketing/reklama
Nestlé numerem jeden w rankingu Effie Effectiveness Index 2016
Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafé – marek firmy Nestlé. Koncern zajął pierwsze miejsce w kategorii „Żywność”, a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu.
Effie Effectiveness Index od 2011 roku mierzy wpływ kampanii marketingowych na całym świecie. Celem klasyfikacji jest zaprezentowanie i nagradzanie najskuteczniejszych agencji i specjalistów od marketingu działających na rzecz marek globalnych oraz regionalnych, w podziałe na rejon działania oraz kategorię produktu. W tegorocznym rankingu Effie Effectiveness Index Nestlé zajęło zaszczytne, pierwsze miejsce wśród reklamodawców w kategorii „Żywność” i dodatkowo czwarte w klasyfikacji generalnej, obejmującej wszystkie oceniane kampanie. Wysoką pozycję w tegorocznym zestawieniu Nestlé zawdzięcza zdobyciu na całym świecie aż 67 nagród Effie dla wyróżniających się kampanii marketingowych przeprowadzonych dla 22 marek międzynarodowego koncernu.
Wśród nagrodzonych działań marketingowych Nestlé znalazły się: kampania Nescafé w Indiach, kampania Mövenpick w Niemczech, kampania Jack’s Pizza w USA oraz nowatorska akcja promocyjna batonów KitKat w Japonii, przy której spółka Nestlé Japonia współdziałała z lokalnym przewoźnikiem kolejowym. W ramach współpracy, japońskie koleje zgodziły się, aby batony KitKat służyły pasażerom jako bilety. Celem kampanii była promocja turystyki oraz celebrowanie ponownego otwarcia linii kolejowych po trzęsieniu ziemi i tsunami.
Oglądaj wideo z kampanii KitKat w Japonii.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.