nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne rodzina

Dania Gerber Junior już w sklepach

29.04.2016 | Nestlé Polska S.A.

Do sklepów trafiła właśnie pierwsza partia produktów Gerber Junior opatrzonych nowymi, bardziej przyjaznymi dla rodziców etykietami. Już wkrótce mamy będą mogły również sprawdzić jak dania te smakują ich pociechom – 25 kwietnia na stronie programu edukacyjnego „Zdrowy Start w Przyszłość” rozpoczęły się zapisy do ich testowania.

Etykiety są dla rodziców głównym źródłem wiedzy na temat produktów, które wybierają dla swoich dzieci. Niezwykle ważne staje się w związku z tym nadanie im prostej i przystępnej formy, która pozwoli na łatwe dotarcie do najpotrzebniejszych informacji. A ponieważ lubimy wszystko, co ładne, warto zadbać także o aspekty wizualne. – mówi Zbigniew Wojtczak, Product Manager marki Gerber.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, Gerber rozpoczął wymianę etykiet swoich produktów na jeszcze bardziej przejrzyste. Znane i lubiane przez dzieci receptury dostępne są już sklepach w nowej linii Gerber Junior. Docelowo, obejmować będzie ona zupki, obiadki i deserki o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb dzieci po pierwszym roku życia.

Wprowadzeniu na rynek odświeżonych produktów Gerber Junior towarzyszyć będą szerokie testy konsumenckie należących do niej produktów - zupki „Jarzynowa z kurczakiem i kluseczkami” oraz obiadku „Rybka z marchewką, groszkiem i kluseczkami”. Już od 25 kwietnia rodzice maluszków, które ukończyły 12 miesiąc życia, mogą na stronie www.zdrowystartwprzyszlosc.pl zgłaszać chęć udziału w programie i sprawdzenia, czy ich maleństwa polubią te dania. Przygotowano aż 600 zestawów produktów Gerber Junior, w skład których wchodzą podane wyżej słoiczki. Zgromadzone podczas testów opinie mogą posłużą innym rodzicom jako rekomendacja podczas poszukiwań produktów najlepszych dla ich dzieci i swoisty przewodnik po bogatym świecie żywności przeznaczonej dla najmłodszych.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.