nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne rodzina
Dania Gerber Junior już w sklepach
Do sklepów trafiła właśnie pierwsza partia produktów Gerber Junior opatrzonych nowymi, bardziej przyjaznymi dla rodziców etykietami. Już wkrótce mamy będą mogły również sprawdzić jak dania te smakują ich pociechom – 25 kwietnia na stronie programu edukacyjnego „Zdrowy Start w Przyszłość” rozpoczęły się zapisy do ich testowania.
Etykiety są dla rodziców głównym źródłem wiedzy na temat produktów, które wybierają dla swoich dzieci. Niezwykle ważne staje się w związku z tym nadanie im prostej i przystępnej formy, która pozwoli na łatwe dotarcie do najpotrzebniejszych informacji. A ponieważ lubimy wszystko, co ładne, warto zadbać także o aspekty wizualne. – mówi Zbigniew Wojtczak, Product Manager marki Gerber.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, Gerber rozpoczął wymianę etykiet swoich produktów na jeszcze bardziej przejrzyste. Znane i lubiane przez dzieci receptury dostępne są już sklepach w nowej linii Gerber Junior. Docelowo, obejmować będzie ona zupki, obiadki i deserki o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb dzieci po pierwszym roku życia.
Wprowadzeniu na rynek odświeżonych produktów Gerber Junior towarzyszyć będą szerokie testy konsumenckie należących do niej produktów - zupki „Jarzynowa z kurczakiem i kluseczkami” oraz obiadku „Rybka z marchewką, groszkiem i kluseczkami”. Już od 25 kwietnia rodzice maluszków, które ukończyły 12 miesiąc życia, mogą na stronie www.zdrowystartwprzyszlosc.pl zgłaszać chęć udziału w programie i sprawdzenia, czy ich maleństwa polubią te dania. Przygotowano aż 600 zestawów produktów Gerber Junior, w skład których wchodzą podane wyżej słoiczki. Zgromadzone podczas testów opinie mogą posłużą innym rodzicom jako rekomendacja podczas poszukiwań produktów najlepszych dla ich dzieci i swoisty przewodnik po bogatym świecie żywności przeznaczonej dla najmłodszych.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.