nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości energetyka

Nowy Marketing Manager w Xella Polska

27.04.2016 | Xella Polska

Xella Polska – lider energooszczędnych rozwiązań w budownictwie – ma nowego szefa Działu Marketingu. Od 1 kwietnia br. stanowisko Marketing Managera objął Tomasz Marczyński, który ma bogate doświadczenie zarówno marketingowe, jak i sprzedażowe zdobyte w międzynarodowych koncernach.

Od 1 kwietnia 2016 r. Działem Marketingu Xella Polska kieruje Tomasz Marczyński. Wcześniej pracował m.in. jako B2B Marketing Manager w firmie Rovese, która jest wiodącym producentem ceramiki sanitarnej i płytek ceramicznych. Przez wiele lat był związany z Grupą Żywiec – będącej częścią holenderskiego koncernu Heineken, gdzie rozpoczynał pracę jako Key Account Manager, a następnie piastował różne stanowiska w Dziale Marketingu (m.in. Marketing Manager, Marketing Manager NPD, Regional Innovation Manager C&EE). Odpowiadał przede wszystkim za budowanie marek oraz rozwój i wdrażanie nowych innowacyjnych produktów najpierw w Polsce, a następnie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Prezes Xella Polska sp. z o.o., Tomasz Kruppik, podkreśla kluczową rolę Działu Marketingu w funkcjonowaniu firmy: – To serce każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa – jego najbardziej kreatywna jednostka, która wytycza strategie rozwoju na przyszłe lata, nadaje kierunek zmianom i opracowuje niestandardowe działania, dzięki którym można pozyskać nowe grupy Klientów. Dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył Tomasz Marczyński, manager z olbrzymim doświadczeniem marketingowo-sprzedażowym.

Tomasz Marczyński, Marketing Manager Xella Polska, wspomina, że nowy pracodawca przyciągnął go renomą swoich produktów: – Mało który producent budowlany w Polsce ma w swoim portfolio tak silne marki jak Xella. Ytong, Silka i Multipor są liderami zarówno pod względem rozpoznawalności marek jak i jakości produktów, które za nimi stoją.

I dodaje: – Moim głównym celem będzie opracowanie i wdrażanie strategii dalszego budowania zaufania do naszych produktów, między innymi poprzez rozwój innowacji, kształtowanie wizerunku marek i umacnianie pozytywnych relacji z Klientami. Na coraz bardziej wymagającym rynku, częściej niż kiedykolwiek, liczą się zaufani partnerzy oferujący ponadprzeciętne rozwiązania.

informacje o firmie

Xella Polska Sp. z o.o. jest pionierem energooszczędnych rozwiązań w budownictwie. Producent markowych wyrobów Ytong i Silka – systemu białych bloków ściennych o wysokich parametrach cieplnych i wytrzymałościowych, które pozwalają szybko i sprawnie wznosić budynki o różnym przeznaczeniu: od domów jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe obiekty przemysłowe i komercyjne. Ytong Energo+ to jeden z nielicznych materiałów na rynku, który pozwala wznosić jednowarstwowe ściany spełniające najwyższe wymagania termiczne. Xella to również producent innowacyjnego systemu ociepleń Multipor, który można stosować od wewnętrznej strony ścian, co ma znaczenie w przypadku termomodernizacji zabytkowych obiektów, kiedy nie można ingerować w wygląd fasad.

Priorytetami Xelli są jakość produkcji, a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”. Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania Silka Ytong.

Xella prowadzi sprzedaż poprzez sieć dystrybucji na terenie Polski oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina oraz w obwodzie Kaliningradzkim. W grupie zatrudnionych jest około 700 osób.

Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl, www.ocieplenieodwewnatrz.pl

informacje o firmie

Xella Polska Sp. z o.o. jest pionierem energooszczędnych rozwiązań w budownictwie. Producent markowych wyrobów Ytong i Silka – systemu białych bloków ściennych o wysokich parametrach cieplnych i wytrzymałościowych, które pozwalają szybko i sprawnie wznosić budynki o różnym przeznaczeniu: od domów jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe obiekty przemysłowe i komercyjne. Ytong Energo+ to jeden z nielicznych materiałów na rynku, który pozwala wznosić jednowarstwowe ściany spełniające najwyższe wymagania termiczne. Xella to również producent innowacyjnego systemu ociepleń Multipor, który można stosować od wewnętrznej strony ścian, co ma znaczenie w przypadku termomodernizacji zabytkowych obiektów, kiedy nie można ingerować w wygląd fasad.

Priorytetami Xelli są jakość produkcji, a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”. Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania Silka Ytong.

Xella prowadzi sprzedaż poprzez sieć dystrybucji na terenie Polski oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina oraz w obwodzie Kaliningradzkim. W grupie zatrudnionych jest około 700 osób.

Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl, www.ocieplenieodwewnatrz.pl