nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
Chomiki od PZL w kampanii reklamowej Multimedia
21 kwietnia wystartowała kampania reklamowa Multimedia, przygotowana przez agencję PZL. Głównym założeniem komunikacji jest przedstawienie operatora jako ogólnopolskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych oraz usług dla domu – prądu i gazu. Kampania prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie. Równolegle ze startem kampanii, Multimedia uruchamia nową stronę internetową, zaprezentuje odświeżony logotyp oraz nowe hasło marketingowe „Multimedia. Tym żyje Twój dom”.
Nowa kampania wspiera ogólnopolską ofertę Multimedia, dzięki której, wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, abonenci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł miesięcznie przez rok.
Nowa strategia firmy, której przykładem jest nasza oferta promocyjna, wymagała dostosowania założeń komunikacji marki – mówi Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu. – Odświeżyliśmy nasz wizerunek, wprowadzając nowy system identyfikacji wizualnej, dedykowanej klientom indywidualnym, świadomie pozostawiając dotychczasowe logo w komunikacji z przywiązanym do tradycji rynkiem biznesowym. Przebudowaliśmy stronę multimedia.pl, aby w kompleksowy i przejrzysty sposób komunikowała ofertę dla domu oraz uruchamiamy kampanię w mediach ogólnopolskich, opartą o nową platformę komunikacji.
W spotach reklamowych zobaczymy grupkę rozkosznych i niefrasobliwie zabawnych chomików, mieszkających pod jednym dachem i w zaskakujący sposób korzystających z usług Multimedia. Słodkie, inteligentne i całkiem ludzkie w swoich zachowaniach chomiki pokazują dom, tak mocno wyeksploatowany reklamowo, z całkiem innej perspektywy.
Wartość tak kompleksowo atrakcyjnej oferty jest w naszych reklamach podkreślana bez pokazywania mieszkańców domu, bo każdy pewnie widział, jak się rozmawia przez telefon, gotuje obiad na gazie albo ogląda telewizję – mówi Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL i reżyser spotów. – Chcielibyśmy, żeby Multimedia kojarzyły się nie tylko z zaawansowaną technologią, ale przede wszystkim z miłym domem, w którym – częściowo dzięki tej technologii – mieszkańcy (widoczni – jak w starych, dobrych amerykańskich kreskówkach – jedynie w tle) stwarzają tak ciepły i bezstresowy nastrój, że nawet małe zwierzątka domowe czują się… no właśnie – jak u siebie w domu.
Za strategię komunikacji oraz ideę kreatywną nowej platformy odpowiada PZL. Za produkcję – Prime Time. Postprodukcję oraz animację postaci zrealizował Human Ark, za reżyserię animacji odpowiadał Kamil Polak. Udźwiękowienie powierzono HALO. Media zaplanował Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Media Mocni i Grupa Unity. Za identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.
informacje o firmie
***
Multimedia Polska SA
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych – telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Wśród kompleksowych usług dla domu spółka oferuje również: ubezpieczenie mieszkania, wideo monitoring, energię elektryczną oraz gaz. Szczegółowe informacje dostępne są na multimedia.pl oraz facebook.com/MultimediaPolskaSA.
informacje o firmie
***
Multimedia Polska SA
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych – telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Wśród kompleksowych usług dla domu spółka oferuje również: ubezpieczenie mieszkania, wideo monitoring, energię elektryczną oraz gaz. Szczegółowe informacje dostępne są na multimedia.pl oraz facebook.com/MultimediaPolskaSA.