styl życia zainteresowania/hobby budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek

Branża hotelowa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości

25.04.2016 | redakcja infoWire.pl

Branża hotelarska doskonale zdaje sobie sprawę, że goście mają coraz większe wymagania. Nie wystarczy już komfortowy pokój ze śniadaniem w cenie. Aby zdobyć klienta, hotele świadczą szerokie usługi i zapewniają liczne atrakcje.

Hotel bez wątpienia musi spełniać nasze oczekiwania pod różnym kątem. Jeśli mamy małe dzieci, warto wybrać obiekt z certyfikatem „Hotel przyjazny rodzinie”. Dlaczego? „W takich hotelach znajdują się specjalne udogodnienia (łóżeczka, przewijaki, pokoje zabaw) i są zatrudnieni wykwalifikowani opiekunowie, którzy zajmują się maluchami, podczas gdy rodzice odpoczywają” – wyjaśnia w wywiadzie dla serwisu infoWire.pl Lilianna Dorotkiewicz z firmy Best Western.

Osoby dorosłe mają do dyspozycji centra fitness, gdzie mogą poćwiczyć pod okiem trenera, oraz – dla relaksu – spa i jacuzzi. „Myślimy o gościach, którzy chcą spędzać czas aktywnie. Stąd uruchamiane w sezonie wypożyczalnie rowerowe, a także możliwość wykupienia spływu kajakowego czy rejsu katamaranem” – informuje ekspertka. W hotelach coraz częściej są też organizowane bankiety i imprezy okolicznościowe.

Branża nie zamyka się na właścicieli czworonogów. Wzrasta liczba obiektów pozwalających na pobyt psów i kotów na swoim terenie, a nawet oferujących zabiegi pielęgnacyjne dla zwierząt czy treningi z wykwalifikowanym trenerem. Oczywiście zawczasu warto sprawdzić, czy dany hotel naszego czworonoga przyjmie.

załączniki