wydarzenia styl życia media/marketing/reklama

Śliwka kalifornijska w F16!

12.04.2016 | California Prune Board

California Prune Board przygotowała inspirującą ekspozycję dla branży spożywczej. W czasie targów WorldFood Warsaw, w dniach 19-21 kwietnia w Warszawie, branża suszonej śliwki z Kalifornii po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje gamę produktów ze śliwek kalifornijskich znajdujących szerokie zastosowanie w przemyśle spożywczym. Śliwki kalifornijskie zapraszają profesjonalistów związanych z branżą żywieniową na stoisko F16!

W czasie targów WorldFood Warsaw, na stoisku California Prune Board, przedstawiciele branży spożywczej będą mogli zapoznać się z pogłębionymi informacjami na temat takich produktów, jak m.in. puree ze śliwki kalifornijskiej, koncentrat ze śliwki kalifornijskiej, śliwki kalifornijskie w kostce czy w proszku.

Śliwka kalifornijska słynie ze swojej wysokiej jakości, wszechstronności kulinarnej oraz wielu wartości odżywczych. Producenci żywności, szefowie kuchni, mistrzowie cukiernictwa, piekarze oraz inni przedstawiciele branży spożywczej na całym świecie doceniają korzyści, jakie niesie za sobą stosowanie produktów wytwarzanych z suszonej śliwki w swoich recepturach i procesach. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko, gdzie będziemy opowiadać o tym, jak śliwka kalifornijska może wzbogacić Twój produkt spożywczy – mówi Esther Ritson-Elliott, European Marketing Manager, California Prune Board (Europe).

Na stoisku California Prune Board będzie można zapoznać się z gamą produktów wytwarzanych
ze śliwek kalifornijskich oraz uzyskać informacje na temat ich zastosowania. Na pytania odwiedzjących odpowiadać będą europejscy eksperci California Prune Board z ponad 20-letnim doświadczeniem
w branży. Ponadto w wybranych dniach i godzinach na stoisku odbędzie się spotkanie z dyplomowaną dietetyczką, a także poczęstunek przysmaków przygotowanych ze śliwką kalifornijską. Zapraszamy na stoisko F16!

Aby wziąć udział w targach wymagana jest rejestracja, której można dokonać pod adresem: www.worldfood.pl lub w recepcji targów.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych.

Europejski oddział California Prune Board zlokalizowany w Wielkiej Brytanii odpowiada za rozwój rynku, reklamę, public relations, promocję sprzedaży, inicjatywy edukacyjne oraz badania rynkowe i żywieniowe. California Prune Board od ponad 25 lat działa w Europie na rzecz podniesienia świadomości na temat śliwek kalifornijskich jako zdrowego i pożywnego produktu wysokiej jakości,
o różnorodnych właściwościach kulinarnych. Więcej informacji: http://www.californiaprunes.pl/

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych.

Europejski oddział California Prune Board zlokalizowany w Wielkiej Brytanii odpowiada za rozwój rynku, reklamę, public relations, promocję sprzedaży, inicjatywy edukacyjne oraz badania rynkowe i żywieniowe. California Prune Board od ponad 25 lat działa w Europie na rzecz podniesienia świadomości na temat śliwek kalifornijskich jako zdrowego i pożywnego produktu wysokiej jakości,
o różnorodnych właściwościach kulinarnych. Więcej informacji: http://www.californiaprunes.pl/

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.