nowe produkty/usługi internet energetyka
eBOK dostępny dla wszystkich Klientów Enei!
Szybko, sprawnie, bez wychodzenia z domu i z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet – tak działa elektroniczne biuro obsługi klienta. Nowoczesna aplikacja eBOK jest już dostępna dla wszystkich Klientów Enei. Dzięki nowemu systemowi można m.in. sprawdzić stan faktury, opłacić rachunki oraz skontaktować się z Eneą w każdej sprawie.
Wszystko to można wykonać korzystając z własnego komputera, tabletu czy smartfonu. To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. eBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
– Zachęcamy wszystkich naszych Klientów do logowania się na naszej stronie. Rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm – wyjaśnia Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum, spółki, która zajmuje się obsługą Klientów Grupy. – eBOK jest najłatwiejszą i najszybszą drogą załatwienia wszystkich spraw związanych z prądem i dodatkowymi usługami, jakie świadczymy – dodaje Kierzkowski.
Wdrożenie nowego systemu informatycznego przebiegało etapami. Jako pierwsi, zmianami w obsłudze zostali objęci mieszkańcy obszaru szczecińskiego, później bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego i poznańskiego. Z nowego systemu może korzystać w sumie prawie 2,5 miliona Klientów Enei.
– Wprowadzenie nowego rozwiązania było skomplikowaną operacją. Po wielu miesiącach wytężonych prac, możemy przekazać Klientom to nowoczesne narzędzie. Po zalogowaniu się w eBOK można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury czy zakupić kody do liczników przedpłatowych – dodaje Krzysztof Kierzkowski.
Przez nowy kanał kontaktu można także składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie, a także sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Do samodzielnego zarejestrowania w eBOK wystarczą jedynie podstawowe dane Klienta.
Do nowego eBOKa Enei można rejestrować się i logować na stronie www.ebok.enea.pl.
kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213
Piotr Ludwiczak
piotr.ludwiczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 36
tel: +48 695 505 399
Mateusz Pilarczyk
mateusz.pilarczyk@enea.pl
tel: +48 61 884 31 41
tel: +48 609 770 147
Luiza Trocka
luiza.trocka@enea.pl
tel: +48 61 884 54 37
tel: +48 667 540 285
Mateusz Gościniak
mateusz.gosciniak@operator.enea.pl
tel: +48 61 884 30 21
tel: +48 661 510 341
Elżbieta Darol-Matuszewska
elzbieta.darol@enea.pl
tel: +48 61 884 57 15
tel: + 48 607 665 703
Piotr Kutkowski
piotr.kutkowski@enea.pl
tel: +48 48 614 14 90
tel: +48 693 650 367
Justyna Kosowicz
justyna.kosowicz@enea.pl
tel: +48 15 865 65 68
tel: +48 885 508 797
Łukasz Wróblewski
lukasz.wroblewski@enea.pl
tel: +48 85 654 9539
tel: +48 797 309 025
Marcin Kujawiak
mkujawiak@lw.com.pl
tel: +48 81 462 52 34
tel: +48 667 450 294
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213
Piotr Ludwiczak
piotr.ludwiczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 36
tel: +48 695 505 399
Mateusz Pilarczyk
mateusz.pilarczyk@enea.pl
tel: +48 61 884 31 41
tel: +48 609 770 147
Luiza Trocka
luiza.trocka@enea.pl
tel: +48 61 884 54 37
tel: +48 667 540 285
Mateusz Gościniak
mateusz.gosciniak@operator.enea.pl
tel: +48 61 884 30 21
tel: +48 661 510 341
Elżbieta Darol-Matuszewska
elzbieta.darol@enea.pl
tel: +48 61 884 57 15
tel: + 48 607 665 703
Piotr Kutkowski
piotr.kutkowski@enea.pl
tel: +48 48 614 14 90
tel: +48 693 650 367
Justyna Kosowicz
justyna.kosowicz@enea.pl
tel: +48 15 865 65 68
tel: +48 885 508 797
Łukasz Wróblewski
lukasz.wroblewski@enea.pl
tel: +48 85 654 9539
tel: +48 797 309 025
Marcin Kujawiak
mkujawiak@lw.com.pl
tel: +48 81 462 52 34
tel: +48 667 450 294