nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek
Hotel Jurata dołączy do sieci Best Western w czerwcu 2016 roku
W pełni zmodernizowany, trzygwiazdkowy Hotel Jurata zostanie otwarty pod szyldem Best Western już w czerwcu 2016 roku. Do dyspozycji gości zostanie oddanych 45 pokoi, bogate zaplecze sportowe i wellness, oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna. Inwestorem jest Chopin Airport Development.
Hotel Jurata, położony zaledwie 300 m od plaży (na ul. Świętopełka 11), to nie tylko doskonała lokalizacja, ale również szereg atrakcji i udogodnień, które składają się na całoroczną ofertę obiektu. Goście hotelu mogą skorzystać z krytego basenu, kręgielni, siłowni, boiska wielofunkcyjnego i kortów tenisowych. Do ich dyspozycji jest również bogate zaplecze SPA, m.in. sauna, jacuzzi oraz zabiegi kosmetyczne. Po dołączeniu do Best Western, Hotel Jurata będzie jedynym obiektem przynależącym do międzynarodowej sieci na Półwyspie Helskim.
Hotel odda do dyspozycji gości 45 pokoi, które w ostatnich miesiącach zostały dostosowane do standardów Best Western. Pokoje wyposażone są w m.in. telewizory LED, czajniki, żelazka i deski do prasowania, Wi-Fi, lodówki oraz mini sejfy. Dla gości biznesowych przygotowano salę konferencyjną o powierzchni 178 m2 z dostępem do światła dziennego, z możliwością podziału na dwie mniejsze o powierzchniach 103m2 i 75m2.
Już w czerwcu tego roku przedstawimy naszym klientom zupełnie nową odsłonę Hotelu Jurata. Dołączenie do sieci Best Western niewątpliwie daje ogromną szansę na pozyskanie nowych gości, a także zbudowanie silnego wizerunku w oparciu o międzynarodową markę na konkurencyjnym rynku Półwyspu Helskiego. W celu wypromowania oferty hotelu pod nowym szyldem, spółka Chopin Airport Development nawiązała współpracę z Mariuszem Czerkawskim – najsłynniejszym polskim hokeistą, a obecnie zapalonym golfistą. Wspólnie chcemy pokazać, że Hotel Jurata to miejsce, w którym można spędzić czas w sposób ciekawy, aktywny i wartościowy, również poza sezonem – powiedział Adam Strażecki, Prezes Zarządu spółki Chopin Airport Development.
Wyzwaniem stojącym przed Hotelem Jurata jest utrzymanie wysokiego poziomu obłożenia przez cały rok, nie tylko w sezonie letnim. Jest to możliwe dzięki udostępnieniu atrakcyjnej oferty sportowej i wellness. W związku z tym konieczne jest dotarcie do osób, które również poza ścisłym sezonem uprawiają różne dyscypliny sportowe, takie jak kite surfing i inne sporty wodne, golf, nordic walking, bieganie czy jazda na rowerze. Działania te wesprzeć ma właśnie współpraca z Mariuszem Czerkawskim.
Hotel BEST WESTERN Jurata będzie pierwszym obiektem naszej sieci na Półwyspie Helskim. Otwarcie tego hotelu pod szyldem Best Western wzmacnia naszą obecność w tym regionie Polski i jest dowodem na intensywny rozwój sieci. Jestem przekonany, że oferta i doskonała lokalizacja hotelu BEST WESTERN Jurata sprosta oczekiwaniom naszych klientów – dodał Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.