nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości technologie

Narzędzia ułatwiające wybór koloru w nowej kampanii farb Dulux

30.03.2016 | Dulux

Narzędzia ułatwiające wybór koloru w nowej kampanii farb Dulux

Dulux otwiera sezon kampanią promującą narzędzia ułatwiające konsumentowi wybór właściwego koloru. Teraz na żywo zobaczysz kolor na swojej ścianie dzięki aplikacji Dulux Visualizer oraz wybierzesz właściwy odcień koloru dzięki testerom farb Dulux.

Najnowsza kampania marki Dulux prezentuje dwa narzędzia, po które warto sięgnąć, wybierając kolor ścian.

Dulux Visualizer to aplikacja na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie. Wystarczy jedno dotknięcie ekranu, aby zmienić kolor ścian i zobaczyć finalny efekt na żywo, zanim pomalujesz. Aplikacja umożliwia również łączenie kolorów, dobór koloru ze zdjęć np. do mebli lub otaczających nas inspiracji, zapisywanie swoich metamorfoz i dzielenie się nimi na portalach społecznościowych.

Ponieważ odbiór koloru w pomieszczeniu jest w ogromnej mierze związany z rodzajem oświetlenia, przetestowanie danego produktu przed malowaniem całej ściany daje pewność , że znajdziemy odcień którego szukamy. Kupno testerów farb Dulux to gwarancja satysfakcji z wyboru koloru. Teraz testery z pędzelkiem dostępne są na dulux.pl w 153 odcieniach kolorów gotowych.

„Wybór odpowiedniego koloru do wnętrza to trudne zadanie. A połączenie kilku? Prawdziwa sztuka! ” – podkreśla Paweł Sobalak, Senior Brand Manager marki Dulux. „Każdy z nich niesie w sobie inny ładunek emocjonalny, wyzwala w nas inne odczucia, dodatkowo – wpływa na odbiór wnętrza oraz inaczej reaguje w towarzystwie światła o danej specyfice. Zamiast podejmować pochopne decyzje, chcemy by konsument zabrał kolor do domu i sprawdził go we własnym wnętrzu.”

Kampania reklamowa prowadzona jest od 21 marca i obejmuje telewizję, Internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR. Kampanię przygotowała agencja VML (adaptacja spotu TV, komunikacja w social mediach, współpraca z influencerami), a za zakup mediów odpowiada MediaCom.

Reklama TV dostępna na: https://youtu.be/Pj_r4zdPfFs

Aplikacja Dulux Visualiser dostępna jest na telefony i tablety z systemami iOS oraz Android:

AppStore - https://itunes.apple.com/pl/app/dulux-visualizer-pl/id505465042?l=pl&mt=8

GooglePlay -  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.akzonobel.letscolourDulux_PolandPL&hl=pl

Testery kolorów Dulux z pędzelkiem dostępne są w 153 odcieniach. W zależności od przeznaczenia sprawdź uniwersalne, lateksowe farby z rodziny Kolorów Świata (aż 81 kolorów), hydrofobowe i plamoodporne Dulux EasyCare (48 odcienie do wyboru) lub stworzone z myślą o kuchni i łazience Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka (24 kolory). Testery Dulux mają pędzelek wbudowany w zakrętkę, dzięki czemu otrzymujesz kompletny zestaw, gotowy do użycia. Wystarczy energicznie wstrząsnąć opakowaniem, usunąć zabezpieczenie nakrętki,  odkręcić tester i rozpocząć malowaniem prosto z opakowania. Teraz testery Dulux dostępne są na dulux.pl/sklep

informacje o firmie

Czym jest projekt Dulux Let’s Colour?

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.

informacje o firmie

Czym jest projekt Dulux Let’s Colour?

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.