nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

W 2015 oferta sieci Best Western wzbogaciła się o ponad 500 pokoi

Rok 2015 był jednym z najbardziej dynamicznych okresów w historii działalności Best Western w Polsce. W ciągu kilku miesięcy portfolio sieci zostało poszerzone o pięć nowych hoteli – w Płocku, Olsztynie, Brzegu i 2 obiekty w Krakowie. Tym samym oferta Best Western wzbogaciła się o 504 pokoje.

Trzygwiazdkowy BEST WESTERN Petropol w Płocku był pierwszym obiektem, który dołączył do sieci w zeszłym roku. Pod koniec stycznia 2015 roku progi hotelu przekroczyli pierwsi goście, dla których przygotowano 83 pokoje i 2 sale konferencyjne. Obiekt jest silnie zakorzeniony w architekturze miasta – budynek powstał jeszcze w latach 60. XX wieku. Po przejściu gruntownej modernizacji, dzięki której spełnia on międzynarodowe standardy sieci, hotel wyróżnia się nowoczesnymi wnętrzami, a do jego historii nawiązuje przestronna restauracja, w której, zgodnie z tradycją, odbywają się wieczory taneczne.

BEST WESTERN PLUS Hotel Dyplomat w Olsztynie jest pierwszym butikowym hotelem w regionie, który dołączył do Best Western. Od marca 2015 roku obiekt funkcjonuje pod marką Best Western PLUS, obejmującej hotele o podwyższonym standardzie. Główne zmiany, jakie zaszły w obiekcie w związku z dołączeniem do Best Western, to uruchomienie strefy SPA „Siła Spokoju”, oferującej zabiegi relaksacyjne, oraz wydzielenie nowej strefy Business Center. Zmodernizowane centrum konferencyjne wyposażone jest w salę mogącą pomieścić nawet 100 osób, a także gabinet z panoramicznym widokiem na miasto.

Otwarcie hotelu Dyplomat pod szyldem Best Western było dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, które zaowocowało pozytywnymi zmianami, przede wszystkich w jakości naszej oferty. Od momentu dołączenia do sieci rok temu, z naszych usług skorzystało jeszcze więcej gości, którzy znają markę Best Western i cenią standard, który gwarantuje. Średnie obłożenie na poziomie 55% z jednej strony jest dla nas satysfakcjonujące, a z drugiej stanowi dodatkową motywację do pracy i rozwoju – powiedział Maciej Siwik, właściciel BEST WESTERN PLUS Hotel Dyplomat.

W 2015 roku do największej rodziny hotelowej na świecie dołączyły również aż trzy nowe, czterogwiazdkowe hotele.

BEST WESTERN PLUS Q Hotel w Krakowie, który niebawem zostanie włączony do nowej marki sieci – BEST WESTERN Premier Collection – przeznaczonej dla obiektów o najwyższym standardzie, położony jest w pobliżu historycznego centrum miasta i jednocześnie w bezpośrednim sąsiedztwie wielofunkcyjnego Centrum Kongresowego ICE, co czyni ofertę obiektu atrakcyjną zarówno dla turystów, jak i osób podróżujących w celach służbowych. Do ich dyspozycji zostały oddane m.in. 154 pokoje, trzy sale konferencyjne, restauracja, lobby bar oraz sala fitness.

Kolejnym hotelem, który poszerzył ofertę Best Western w stolicy Małopolski jest przyłączony we wrześniu 2015 roku BEST WESTERN Efekt Express, zlokalizowany przy ul. Opolskiej 14 w Krakowie. Oferuje on 179 klimatyzowanych, wyposażonych w dostęp do bezpłatnego WiFi pokoi, mogących pomieścić  w sumie 400 osób. BEST WESTERN Efekt Express położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie czterogwiazdkowego BEST WESTERN PREMIER Kraków Hotel, które wspólnie stanowią teraz BEST WESTERN Business Hotels & Conference Center. Z ofertą obu obiektów można zapoznać się bliżej dzięki ich nowoczesnym, bazującym na wirtualnych spacerach Business View stronom internetowym.

BEST WESTERN Efekt Express, który stanowi część największego hotelowego centrum konferencyjnego w Krakowie, jest doskonałym przykładem tego, jakie możliwości rozwoju daje członkostwo w międzynarodowej sieci hoteli. Dzięki dołączeniu do Best Western, możemy zaoferować naszym gościom wysoką jakość i pełny zakres usług dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Jednocześnie cieszymy się, że nowoczesna, zaadaptowana do standardów sieci przestrzeń hotelu zyskała aprobatę gości i jest miejscem, do którego chętnie wracają. To dzięki nim obydwa hotele należące do BEST WESTERN Business Hotels & Conference Center przekroczyły 60% obłożenia przy liczbie 348 pokoi - powiedział Przemysław Swacha, Prezes zarządu Efekt Hotele SA.

Otwarty w kwietniu 2015 BEST WESTERN PLUS Brzeg Centrum został pierwszym hotel sieciowym oraz pierwszym czterogwiazdkowym obiektem w Brzegu. Hotel odpowiada na potrzeby zarówno turystów, dla których dużym udogodnieniem jest położenie w historycznym centrum miasta, a także gości biznesowych, którzy mają do dyspozycji m.in. cztery wielofunkcyjne sale konferencyjne o łącznej powierzchni 200m2. Wizytówką hotelu jest restauracja Chilli, której frontowa przeszklona ściana pozwala na podziwianie panoramicznego widoku na Zamek Piastów Śląskich.

Przyłączenie do sieci aż 5 hoteli było dla nas wyzwaniem, które zakończyło się dużym sukcesem. Tak udany rok zmobilizował nas do dalszego pozyskiwania nowych partnerów. Dzięki temu w 2016 planujemy otwarcie m.in. hotelu BEST WESTERN Plus Podklasztorze oraz nowego centrum konferencyjnego w BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice. To jednak tylko niektóre z działań zaplanowanych przez nas na ten rok - podsumował Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.