nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości
Nowa warszawska siedziba Wyborowa Pernod Ricard
Polski oddział międzynarodowego koncernu Pernod Ricard od marca ma nową siedzibę, która znajduje się na ostatnim piętrze biurowca Lumen w centrum Warszawy.
Na powierzchni zajmującego blisko 2600m2 biura przygotowano 150 stanowisk pracy, 12 sal konferencyjnych, kuchnię w formie francuskiego bistro – strefę spotkań oraz pokój relaksu. Wnętrze biura inspirowane jest silnymi markami znajdującymi się w portfolio firmy – ich charakterem, sposobem wytwarzania oraz historią.
Zależało nam na stworzeniu przestrzeni ciekawej architektonicznie, wygodnej i przyjaznej pracownikom, ale także odzwierciedlającej wartości Grupy Pernod Ricard – podkreśla Izabela Nowikowska, HR Director Wyborowa Pernod Ricard – Wystrój i charakter biura podkreśla aspekty, które określają nas jako pracodawcę. Przyjazna atmosfera oraz praca z rozpoznawalnymi markami to tylko niektóre elementy, które wyróżniają nas na rynku. Co ważne, w aranżację nowego biura zaangażowani byli także nasi pracownicy. Stworzyliśmy zespół kreatywny, który wraz z architektem tworzył wizualizacje sal konferencyjnych. Pracownicy mogli też przetestować fotele biurowe, które będą im służyły w nowej siedzibie.
Nowe biuro jest prawie o 1/3 większe od poprzedniej siedziby. Dzięki temu pracownicy mają więcej przestrzeni przy swoich stanowiskach pracy oraz w strefie wspólnej. Biuro zostało zaprojektowane w formie „open-space”, by ułatwić komunikację
i zwiększyć integrację pracujących w nim osób. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu biurek i zamontowaniu ścianek działowych, pracownicy są chronieni przed nadmiernym hałasem oraz mają bardzo dobry dostęp do naturalnego światła. Wszystkie głośne sprzęty, takie jak drukarki i faksy, umieszczono w wydzielonych pomieszczeniach, z dala od pracowników pracujących na „open-space”.
Wystrój sal konferencyjnych inspirowany jest wybranymi markami z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Swoich pomieszczeń doczekały się flagowe produkty takie jak wódka Wyborowa czy whisky Ballantine’s. Staraliśmy się czerpać i pielęgnować to, co wyróżnia te produkty spośród innych alkoholi i tak na przykład sala Beefeater wygląda jak stacja londyńskiego metra, a ściany sali wina Campo Viejo pokryte są charakterystyczną hiszpańską mozaiką – powiedział Marcin Mazurkiewicz z firmy architektonicznej Massive Design.
Poza dużą, nowocześnie wyposażoną kuchnią, przygotowano dodatkowe stoiska kawowe. Na całej powierzchni biura umieszczono żywą roślinność, która ociepla wnętrza i nadaje im bardziej przyjazny charakter.
W biurze zastosowano także szereg rozwiązań mających na celu ochronę środowiska naturalnego. Zainstalowano dystrybutory wody, a plastikowe butelki zostały zastąpione szklanymi. Do druku stosowany jest papier pozyskany z recyklingu, a pomieszczenia oświetlają lampy LED. Do nowego biura przeniesiono także część wyposażenia z dotychczasowej siedziby biura, szczególnie elementy charakterystyczne i lubiane przez pracowników.
Przy projektowaniu i wyposażaniu nowego biura Wyborowa Pernod Ricard głównie zdecydowała się na wybór polskich firm i projektantów. Nowe biuro funkcjonuje od 14 marca 2016 r.
informacje o firmie
Wyborowa Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard nieustannie rozwija się poprzez wzrost organiczny jak również akwizycje wzmacniające portfolio: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) Vin&Sprit (2008). Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem jednego z najbardziej prestiżowych portfeli marek-ikon. W skład portfela wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa oraz wiele innych marek globalnych. Pernod Ricard wierzy w zdecentralizowaną organizację – działa poprzez sześć Spółek Właścicieli Marek, zarządzających globalnie markami i produkcją, oraz poprzez blisko siedemdziesiąt firm dystrybucyjnych odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing na rynkach lokalnych. Globalna wartość sprzedaży Pernod Ricard wyniosła 8,558 miliona Euro za rok budżetowy 2014/2015. Koncern zatrudnia blisko 18 000 pracowników. Realizuje politykę ciągłego rozwoju oraz w pełni popiera i promuje politykę odpowiedzialnej konsumpcji jego produktów. Podstawą strategii oraz działań Grupy Pernod Ricard są trzy kluczowe wartości: duch przedsiębiorczości, wzajemne zaufanie oraz silne poczucie zasad etycznych.
W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej. W 2008 roku podczas integracji z V&S stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma jest jednym z dwóch największych graczy w kategorii mocnych alkoholi importowanych. Koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.
informacje o firmie
Wyborowa Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard nieustannie rozwija się poprzez wzrost organiczny jak również akwizycje wzmacniające portfolio: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) Vin&Sprit (2008). Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem jednego z najbardziej prestiżowych portfeli marek-ikon. W skład portfela wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa oraz wiele innych marek globalnych. Pernod Ricard wierzy w zdecentralizowaną organizację – działa poprzez sześć Spółek Właścicieli Marek, zarządzających globalnie markami i produkcją, oraz poprzez blisko siedemdziesiąt firm dystrybucyjnych odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing na rynkach lokalnych. Globalna wartość sprzedaży Pernod Ricard wyniosła 8,558 miliona Euro za rok budżetowy 2014/2015. Koncern zatrudnia blisko 18 000 pracowników. Realizuje politykę ciągłego rozwoju oraz w pełni popiera i promuje politykę odpowiedzialnej konsumpcji jego produktów. Podstawą strategii oraz działań Grupy Pernod Ricard są trzy kluczowe wartości: duch przedsiębiorczości, wzajemne zaufanie oraz silne poczucie zasad etycznych.
W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej. W 2008 roku podczas integracji z V&S stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma jest jednym z dwóch największych graczy w kategorii mocnych alkoholi importowanych. Koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.