nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
Synertime z obsługą Lubelli i Malmy należących do Grupy Maspex Wadowice
Agencja Synertime ponownie wygrała przetarg na działania Brand PR dla marek Lubella i Malma, należących do Grupy Maspex Wadowice. Realizację kampanii nadzoruje Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.
Agencja została wyłoniona w konkursie ofert, w którym wzięły udział 4 agencje PR. Zwycięska kampania zawiera szereg działań z zakresu Brand PR, zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym, media relations z udziałem ekspertów, konkursy konsumenckie, a także działania socialmediowe skoncentrowane głównie na dalszym umacnianiu relacji z blogosferą kulinarną, z którą Lubella i Malma z powodzeniem współpracują już od kilku lat.
Planowane działania mają na celu dalej zachęcać konsumentów do wykorzystywania w kuchni produktów zbożowych, jak i eksperymentowania. Agencja Synertime współpracuje z grupą Maspex Wadowice od 2013 roku, kiedy to po raz pierwszy wygrała przetarg na obsługę Brand PR na rzecz makaronów Lubella. W kolejnym roku została jej dodatkowo powierzona opieka komunikacyjna nad marką Malma.
informacje o firmie
Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.
informacje o firmie
Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.